آفریقا، امید طلایی صادرات کشور

امروز 8 اردیبهشت شروع ششمین نمایشگاه ایران اکسپو است، این نمایشگاه هر ساله برگزار شده و در حوزه صادرات ایران به سایر کشورهای جهان میباشد، و تا 12 اردیبهشت ادامه دارد.

نمایشگاه ایران اکسپو رویداد مهم بین المللی در خاورمیانه است، و بهترین فرصت برای تجار، تامین کنندگان و کارفرمایان است.

کشور پهناور ما در حوزه صادرات علاوه بر داشتن ذخایر نفتی  که به نسبت سال2022 افت قابل توجهی داشتیم در بخش صادرات غیر نفتی رشد نسبی خوبی در میانه سال 2023 به نسبت سال 2022 داشتیم.

نرخ ارز و نرخ تورم دو فاکتور مهم تعیین کننده هستند که صادرات کشور را تحت الشعاع خود قرار میدهند.

در سال 97 بازگشت دوباره تحریم ها اسب تازنده ی صادرات ایران را از پا انداخت و شرایط را از دوران جنگ بدتر کرد.

قاره آفریقا با داشتن54 کشور فرصت طلایی برای کشور ماست تا در فعالیت های تجاری از قبیل اورهال کردن پالایشگاه‌ها، استخراج گاز، بازار مصرف مناسب مواد غذایی و محصولات صنعتی، تجاری و مصرفی و استفاده حداکثری ازتوانمندی کشورمان در صادرات خدمات فنی و مهندسی در این قاره ی فرصت‌ها ضمن حفظ شئونات انسانی و حفظ منافع کشورمان و کشورهای آفریقایی حضور پیدا کنیم.

 

منابع:

https://tradingeconomics.com/iran/exports

https://tradingeconomics.com/iran/non-oil-exports

https://www.tcnloop.com/factors-influencing-the-value-of-a-countrys-exports-and-imports/

https://irna.ir/xjQprQ

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.