اجرای پروژه ها به صورت EPC

گروه مهندسی و بازرگانی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با اتکا به تیم فنی و اجرایی خود امکان انجام پروژه های تأسیساتی اعم از نصب تجهیزات مکانیکی، نصب انواع چیلر، اجرای پروژه های لوله کشی، کابل کشی، اجرای پست های فشار قوی و متوسط برق به همراه نصب کلیه تجهیزات اعم از تابلو ، باسداکت و … سیستم های تهویه فضاهای خاص صنعتی با شرایط خاص رطوبتی و دمایی و … را به صورت کلید در دست یا Turn Key در اختیار دارد.

این مهم با اتکا به تجربه بالای 20 ساله تیم مهندسی و اجرایی این گروه با سابقه کار در پروژه های زیربنایی کشور از قبیل فازهای میدان گازی پارس جنوبی، صنایع نیروگاهی کشور، صنایع سیمان، پروژه های شرکت ملی پتروشیمی، هلدینگ بین المللی خلیج فارس و … می باشد.

همچنین با عنایت به همکاری این مجموعه با شرکتهای بنام و معتبر بین المللی در زمینه طراحی، ساخت، راه اندازی و بهره برداری از اماکن ورزشی، تفریحی و سرگرمی دارای زیرساخت زمستانی و سرد(برف و یخ)، امکان طراحی، اجرا، تامین تجهیزات، راه اندازی و بهره برداری از چنین مجموعه هایی را به صورت پیمانکار EPC و یا به صورت کلید در دست، در اختیار دارد. ازجمله این پروژه ها می توان به پیست های ورزشی هاکی روی یخ، پاتیناژ، اسکیت سرعت، کرلینگ و مجموعه های تفریحی و سرگرمی همچون شهربازی برفی و یخی، پیست ماشینهای کارتینگ روی یخ و … اشاره نمود.

This site is registered on wpml.org as a development site.