پکیج های فرآوری آب (water treatment)

تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب

شرکت پیشگامان تجارت وارد کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب از Hycor می باشد. HYCOR UTILITIES یک شرکت مهندسی بین المللی تخصصی در زمینه پروژه های زیرساختی آب، فاضلاب و محیط زیست است. در 25 سال گذشته، HYCOR بر روی ارائه راه حل های نوآورانه تصفیه آب و فاضلاب به مشتریان خود در سراسر جهان تمرکز کرده است و در ارائه راه حل های نوآورانه موفق بوده است.

تأسیسات تولیدی این شرکت در دبی، امارات متحده عربی مستقر است و دارای بیش از 2500 متر مربع فضای تولید به همراه طراحی جامع داخلی CAD، ساخت CAM، جوشکاری و قابلیت های مونتاژ همراه با طراحی، برنامه نویسی و ساخت تجهیزات کامل برق و کنترل است.
ما می توانیم بر اساس نیاز مشتریان، راه حل های سفارشی پیشرفته، مقرون به صرفه و مطمئنی را به آن ها ارائه دهیم.

درباره hycor و صلاحیت های آن

تصفیه خانه های فاضلاب HYCOR میلیون ها گالن فاضلاب را در روز بازیافت می کنند و پساب فاضلاب تصفیه شده کریستالی (TSE) را فراهم می کنند که برای استفاده مجدد، آبیاری، محوطه سازی یا بازگرداندن ایمن به محیط استفاده می شود.

 

HYCOR به عنوان یک ارائه دهنده راه حل کامل، طیف گسترده ای از پروژه ها را در زمینه مهندسی محیط زیست انجام می دهد. از جمله HYCOR راه حل های مدیریت لجن و زباله جامد با تکنولوژی پیشرفته، سیستم های کنترل بو، سیستم های خشک کن خورشیدی و تاسیسات تولید CO2 ارائه می دهد.

 

کسب مداوم دانش و تجربه در زمینه فن آوری های نوظهور و پیشرفته مهندسی آب، فاضلاب و محیط زیست، HYCOR را قادر می سازد تا به طور مؤثر آخرین پیشرفت های فناوری را در طراحی، ساخت و فروش تجهیزات و سیستم های ارائه شده بگنجاند.

پکیج های فرآوری آب

کیفیت خدمات و محصولات

تعهد HYCOR به کیفیت در طول چندین دهه و فراتر از استانداردهای صنعت ما است. متعهد به کیفیت و فرهنگ مشتری مداری، موقعیت پیشرو در بازار HYCOR را افزایش داده و آن را به عنوان یک منبع قابل اعتماد جهانی در آب، فاضلاب و محیط زیست تقویت کرده است.

خدمات ما در حوزه تصفیه آب و فاضلاب می توان به موارد زیر اشاره داشت:

با تقاضای رو به رشد برای آب آشامیدنی و ضرورت تصفیه فاضلاب، شرکت پیشگامان تجارت راه حل های کلیدی را در زمینه تصفیه آب و فاضلاب صنعتی به شما ارائه می دهد.

خدمات ما در حوزه تصفیه آب و فاضلاب

تصفیه فاضلاب

نیاز به تصفیه آب و فاضلاب با افزایش جمعیت در حال گسترش است. کشورها با کمبود آب شیرین و افزایش نیاز به تصفیه فاضلاب مواجه هستند. احیای آب و استفاده مجدد برای حفاظت از منابع آب ضروری است. پیشگامان تجارت با ارائه موثرترین فناوری ها در زمینه آب، تصفیه فاضلاب و مهندسی محیط زیست، توانایی ارائه مدرن ترین و اقتصادی ترین راه حل ها را دارد.

برای مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس ۰۲۱۸۸۴۵۱۸۷۳  آماده پاسخگویی به شما است.

This site is registered on wpml.org as a development site.