انواع فلزات و فولادهای زنگ نزن

شرکت پیشگامان تجارت افتخار دارد خود را به عنوان نماینده رسمی و انحصاری گروه هدایت ( HIDAYATH ) معرفی نماید.

PTPGROUP- HIDAYATH-Group
گروه هدایت ( HIDAYATH ) بزرگترین مجموعه فعال بر روی فولادهای زنگ‌نزن ( Stainless Steel ) در زمینه تولید، ساخت، مهندسی و بازرگانی در حوزه کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده که با داشتن چندین سایت تولیدی و کارگاهی امکان ارائه بهترین خدمات را در منطقه برای مشتریان صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان و … فراهم آورده است.

گروه هدایت ( HIDAYATH ) با سابقه‌ای قریب به 40 سال در کشور امارات هم ‌اکنون با 25 شرکت زیرمجموعه و بیش از 700 پرسنل در دفاتر و سایت‌های مختلف توانسته است با بزرگترین پیمانکاران فعال در منطقه در پروژه‌هایی نظیر مترو امارات، فرودگاه امارات، مراکز تجاری بزرگ دبی، ساختمان‌هایی نظیر برج خلیفه و نیز طرح توسعه و نوسازی خانه خدا در مکه همکاری نماید.

این گروه با اتکا به در اختیار داشتن بزرگترین انبارهای موجود در منطقه امکان ارائه انواع رده‌های فولاد زنگ‌نزن از قبیل سری 200، 300، 400، دوفازی و … در اشکال مختلف ورق، کویل، لوله، تیوپ و… را به صورت تحویل فوری دارا می‌باشد. علاوه ‌بر تامین فولادهای زنگ‌ نزن، این مجموعه با داشتن ارتباط قوی و طولانی با بزرگترین کارخانجات فولادسازی، فلزات غیرآهنی و سوپرآلیاژها به صورت نماینده رسمی توزیع و فروش محصولات همکاری دارد.

برخی از این موارد عبارتند از:

سایت کارگاهی ساخت این گروه با وسعتی بیش از 40 هزار مترمربع توانایی ساخت تجهیزات مکانیکی از قبیل مخازن تحت ‌فشار، مخازن‌ ذخیره، بویلر، مبدل حرارتی، رآکتور و پکیج‌ هایی نظیر نمک ‌زدایی، آب‌ شیرین ‌کن ‌و… را با دارا بودن مدارک و تاییدیه ‌های بین ‌المللی در اختیار دارد و طی سال‌های اخیر با بسیاری از شرکت‌های نفتی نظیر شرکت نفت امارات، عربستان، کویت و … و نیز شرکت‌های بزرگ نفتی دنیا از قبیل توتال، همکاری داشته است.

گروه هدایت ( HIDAYATH ) در حال‌ حاضر با ر‌اه ‌اندازی خط تولید لوله ‌های جوشی ERW در کشور امارات امکان تامین لوله‌های مذکور را با جنس فولاد زنگ‌ نزن دراختیار دارد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در بخش تولید، این مجموعه با دارا بودن چندین خط تولید وسیع در منطقه امکان تولید هرگونه لوله، اتصالات، تجهیزات جانبی، ورق‌های ‌رنگی و طرح‌دار و به طور کلی هرگونه تجهیزات به‌کار رفته در صنایع ساختمان از جنس فولادهای زنگ ‌نزن جهت طراحی داخلی و زیباسازی فضاهای مختلف اعم از داخل آسانسور، لابی، نما، راه‌پله‌ها، سرویس ‌های بهداشتی و … را در اختیار دارد.

برای مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس۰۲۱۸۸۴۵۱۸۷۳  آماده پاسخگویی به شما است.

This site is registered on wpml.org as a development site.