پکیج های تبرید و سرمایش (Refrigeration Package)

کول تک فنلاند (Finland) به عنوان یک مجموعه صاحب دانش و تکنولوژی در حوزه تولید پکیج های سرمایش و تبرید می باشد که توسط دکتر توچنی در کشور فنلاند شهر همینا پایه گذاری و تاسیس شده است.
شرکت کول تک COOL TECH فنلاند مشخصا در زمینه مونتاژ و ساخت یونیت ها و واحدهای سرمایش (Cooling) ، تبرید (Refrigeration) و چیلرهای صنعتی (Chiller unit) مورد استفاده در صنایع مختلف فعالیت دارد.

از دیگر فعالیت های شرکت کول تک فنلاند در بخش پکیج های مربوط به سرمایش و تبرید می توان به بخش تامین کمپرسورهای مربوطه ، به روز رسانی سیستم های قدیمی سرمایشی ، راه اندازی و پیش راه اندازی پکیج های سرمایش و تبرید ، نظارت ، تامین قطعات یدکی و نگهداری واحدهای مربوط به این بخش اشاره کرد.

شرکت کول تک فنلاند دارای یک کارخانه ساخت با مساحت 6000 m^2 در شهر همینای فنلاند می باشد که در حال حاضر دارای 50 نفر پرسنل متخصص در زمینه پکیج های رفریجریشن است و موفق به ساخت و تحویل پروژه های بسیاری در 15 سال اخیر گردیده است.

پکیج های سرمایش و تبرید ( refrigeration package) دارای دامنه وسیعی از کاربرد می باشد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می گردد:

برای مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس۰۲۱۸۸۴۵۱۸۷۳  آماده پاسخگویی به شما است.

This site is registered on wpml.org as a development site.