سیلندر نگهداری گاز اتیلن اکساید

با عنایت به فعالیت های این مجموعه درخصوص خدمات مهندسی و بازرسی و کنترل کیفی و اطلاع از محدودیت های موجود و بحران واحدهای تولیدی در سال های تحریم، مهندسین و متخصصین این شرکت با همکاری متخصصان بازرسی شرکتهای ذیصلاح و شرکت پتروشیمی به عنوان تنها متولی تولید گاز اتیلن اکساید، موفق به طراحی و ساخت سیلندر نگهداری از گاز اتیلن اکساید، برای نخستین بار در کشور گردیدند که کماکان و با موفقیت و بدون حتی یک مورد خطا یا حادثه، ادامه دارد و سبب تأمین نیاز واحدهای تولیدی فعال در حوزه تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف استریل شده است.
نخستین تامین کننده کپسول های استنلس استیل تنها سازنده و تأمین کننده سیلندرهای اتیلن اکساید دارای نشان استاندارد ملی ایران مورد تأیید پتروشیمی
از جمله تجهیزات و محصولاتی که با این روش و توسط گاز اتیلن اکساید استریل می شوند می توان به موارد مهم و استراتژیکی همچون کیسه خون، صافی دیالیز ، گان جراحی ، سوزن سرنگ جراحی های چشم ، سوزن سرنگ انسولین و دیگر لوازم تزریق و سرم و .. اشاره کرد که در درمان بیماری های خاصی همچون سرطان، دیابت، نارسایی های کلیوی، سندرم ایمنی بدن ( ایدز )، تالاسمی و … نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند! موارد استفاده از این سیلندر که به اختصار به آن اشاره شد، خود گواه اهمیت بسیار بالای محصول تولیدی این مجموعه در سلامت، ایمنی و درمان بیماری های خاص می باشد.

برخی از مشتریان این شرکت در زمینه کپسول های اتیلن اکساید:

کلیه مراحل طراحی و ساخت کپسول ها، توسط متخصصان این شرکت انجام شده و کپسول های نامبرده مراحل مختلف بازرسی اعم از آزمون های متعدد را با موفقیت پشت سرگذاشته و همچنین این شرکت توانایی تهیه و تامین انواع سیلندرهای نگهداری گاز N2 ،O2 ،Ar را دارا می باشد.

اتیلن اکساید گازی است بسیار آتش گیر، دارای قابلیت انفجار با شوک شدید یا گرما و بسیار سمی، واکنش فوری با بخار یا مایعات و انفجار سریع. نظر به خطرات بسیار بالای این گاز شیر کپسول استفاده شده از معتبرترین سازندگان بین المللی می باشد.

برای مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس۰۲۱۸۸۴۵۱۸۷۳  آماده پاسخگویی به شما است.

This site is registered on wpml.org as a development site.