کربن فعال بیولوژیکی درفیلتراسیون پساب صنعتی

پکیج فرآوری آب

تا شروع بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز دو روز بیشتر باقی نمانده، یکی از پر مصرف ترین عناصری که در فرآوری و پالایش نفت خام نقش حیاتی دارد آب میباشد.

سرمایه گذاری تصفیه آب اروپا

اروپا برای چشم انداز2029 بودجه ای نزدیک به 14.14 میلیارد دلار برای واحدهای تصفیه آب در صنایع غذایی سرمایه گذاری کرده است.

اهمیت تصفیه آب

توجه به تصفیه پساب صنعتی برای استفاده دوباره  اهمیت بسزایی دارد،  هنگامی که رسوب ایجاد شده به کمترین میزان خود برسد به عملکرد تجهیزات تصفیه تاثیر مثبتی میگذارد و عمر واحد تصفیه آب افزایش میابد و این افزایش طول عمر واحد پردازش توسط عملیات BAC (Biological Activated Carbon)امکان پذیر است.

BACچیست؟

کربن فعال بیولوژیکی رسوب غشاء فیلتر را کنترل می کند و اثرات جانبی  در فیلتراسیون را کاهش می دهد.

خدمات ما

شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با تکنولوژی روز دنیا در زمینه فیلتراسیون آب با شرکت Hycor همکاری داشته و آماده خدمت رسانی صنایع به منظور صرفه جویی مصرف آب و افزایش کارایی واحدهای تصفیه پساب صنعتی میباشد.

 

منابع:

https://www.sciencedirect.com/

https://iwaponline.com/

https://www.mdpi.com/

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.