هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت

هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

هجده سالگی برای انسان به معنای شروع جوانی و آغاز مسیر زندگیست، برای ما به عنوان شرکت مهندسی به معنای پختگی در صنعت کشور است. خدا را سپاسگزاریم که در هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت با کوله باری مملو از تجربه آماده خدمتگزاری به کارفرمایان عزیز هستیم.

خدمات پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

خدماتی که در این سالها ارائه کرده ایم مانند پیست هاکی روی یخ ایران‌مال یکی از چندین پروژه هایی است که در کشور به بهره برداری رسیده و باعث دیده شدن جوانان هاکی ما در جهان شده است. افتخار میکنیم به عنوان تنها تولید کننده سیلندرهای نگهداری گاز اتیلن اکساید در کشور هستیم و همچنین شایان به ذکر است که برای فیلتراسیون پساب صنعتی به جهت استفاده برای صنایع کشور و تامین تجهیزات تبرید و الکتروموتور در حوزه گاز و نفت میتوانیم با شما همکاری نماییم.

تامین تجهیزات نفت و گاز

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان تامین کننده تجهیزات نفت و گاز در ایران با امکانات گسترده پیشرفته و طراحی و ساخت محرک ماشین آلات و تجهیزات متنوع سنگین و سبک در صنایع مختلف کشور آماده خدمت‌رسانی به صنایع مختلف می‌باشد. حمایت شما موجب دلگرمی ماست، لطفا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.