پروژه عظیم پیست هاکی روی یخ ایران مال

پروژه عظیم پیست هاکی روی یخ ایران مال

پروژه عظیم پیست هاکی روی یخ ایران مال، دستاوردی در ابعاد ملی


پیست هاکی روی یخ ایران مال، پروژه ای عظیم است. جالب است بدانید طی حداقل 50 سال اخیر، همانند آن در کشور عزیزمان اجرا نگردیده. دوره پیش تولید و کشیدن نقشه های مهندسی، بررسی روش های مختلف ساخت و انتخاب بهترین آن ها، جلسات طولانی و مزایده های بزرگ، همه از جمله قدم هایی بود که برای رسیدن به این هدف بزرگ برداشتیم.
احداث پیست هاکی روی یخ، اتفاقی ملی محسوب می‌گردد. چرا که در دوره پس از انقلاب، مشابه چنین محیطی در هیچ کجای ایران وجود نداشت. افراد علاقه مند به انجام ورزش های برفی، همواره منتظر ایجاد چنین زیرساختی بودند. که با ساخته شدن این پیست به این مهم، دست یافتند.

پروسه ساخت این پیست یخ به چه شکل بود؟


البته از این پیست زیبا تنها به قصد انجام ورزش مهیج هاکی روی یخ استفاده نمی‌شود. با تغییر دادن خط کشی های روی این پیست، امکان تغییر کاربری این پیست یخ نیز مهیاست. از دیگر ورزش‌هایی که میتوان در این محیط انجام داد باید به اسکیت روی یخ (پاتیناژ)؛ کرلینگ و اسکیت سرعتی اشاره کرد. اگر کنجکاو شدید که با محیط این مجموعه بیشتر آشنا شوید، عکس‌هایی از محیط سازی و نورپردازی خاص پیست یخ ایران مال در اینستاگرام مجموعه پیشگامان تجارت و توسعه پایدار موجود است.
پروسه ساخت این پیست یخی بیش از سه سال به طول انجامید. افراد بسیار زیادی در به ثمر نشستن این درخت پربار نقش داشتند. از تک تک این افراد سپاسگزاریم. همچنین امیدواریم روزی برسد که بتوانیم در تمامی کلان شهرهای کشور عزیزمان، بانی ساخت چنین محیط هایی باشیم. قطعا وجود دهکده های برفی یا پیست های یخ در کشوری مانند ایران که هوای گرم و خشکی دارد، به نشاط هرچه بیشتر جوانان این سرزمین می‌انجامد.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.