پیشرفت ایران هلث

حضور پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در نمایشگاه ایران هلث

سلامتی یکی از مهم‌ترین داشته‌های انسان است و دانش پزشکی همواره در پی یافتن راهکارهای ارتقای سلامتی جامعه است. حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت پزشکی از جمله ایران هلث، بهترین فرصت برای حوزه سلامتی و پزشکی کشور است؛ زیرا همواره بهداشت و سلامتی، به خاطر وجود ویروس‌ها و آلودگی‌های محیطی، در حال تهدید است.

فراگیری بیماری

در دوران کرونا این فراگیری به اوج خود رسید اما با پژوهش‌های بسیار دانشمندان موفق به ساخت واکسن برای این بیماری فراگیر جهانی شدند؛ ولی متأسفانه بعضی واکسن‌ها غیراستاندارد بود و برخی افراد آسیب‌پذیر را دچار عوارض جدی کرد.

تاریخچه نمایشگاه ایران هلث

امسال بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه انجام می‌شود که به قدمت ربع قرن می‌رسد. در شروع دهه هفتاد شمسی ، جای رویدادی در حوزه سلامتی و پزشکی خالی بود و کشورهای همسایه نظیر امارات با برگزاری نمایشگاه عرب‌هلث در منطقه رخ‌نمایی می‌کردند. پس‌ از این‌رو کشور ما درصدد برگزاری چنین رویدادی برآمد که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی این برگزاری نیز به قوت خود باقی است.

از ایران‌مِد تا ایران‌هِلث

تا اواسط دهه هفتاد شمسی، درحالی‌که این نمایشگاه با نام ایران‌مِد برگزار می‌گشت، در سال 1386 دهمین دوره این نمایشگاه با اضافه شدن تجهیزات آزمایشگاهی به ایران مِد – لَب تغییر نام یافت. در سال 1390 باهدف پوشش حداکثری صنعت سلامت توسط سازمان توسعه تجارت ایران در چهاردهمین نمایشگاه سلامتی با نام ایران هِلث تشکیل گردید.

غرفه‌ای پیشگام در صنعت سلامت ایران

سال 1393 شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در نمایشگاه ایران‌هلث حضور یافت . تولید سیلندرهای گاز اتیلن اکساید برای صنایع پزشکی بسیار بااهمیت می‌باشد زیرا گلوگاه اصلی کشور صنعت سلامت و پزشکی است. استریل بودن تجهیزات یک‌بارمصرف پزشکی برای سلامتی بیماران بسیار حائز اهمیت بوده و نقش مهمی دارد.

دانش ساخت سیلندر برای نگهداری گاز اتیلن‌اکساید

گاز اتیلن اکساید به‌تنهایی سمی بوده و بسیار کشنده است، این گاز توسط دانش مهندسی مجموعه ما به درون سیلندر استیل زنگ‌نزن توسط پتروشیمی شازند شارژ میشود، برای ساخت این سیلندرها از بهترین مواد اولیه دارای استاندارد بین‌المللی استفاده می‌شود و برای چندین‌بار قابل شارژ است، شایان ذکر است که طی تستهای متعدد غیرمخرب توسط پتروشیمی شازند که بر روی این سیلندرها انجام می‌شود ، شما می‌توانید با خیال راحت از این سیلندرها استفاده کنید.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.