اسکید کمپرسور گاز در نمایشگاه ماشین آلات سنگین

کمپرسور گاز برای بالا بردن فشار گاز در مسافت طولانی استفاده میشود

قطر امسال میزبان برگزاری نمایشگاه HEAVY MAX MACHINERY میباشد، این نمایشگاه هر ساله به تجهیزات سنگین ماشین آلات صنعتی که در حوزه صنایع مختلف برگزار میشود میپردازد. یکی از تجهیزات سنگین که در صنایع نفت و پتروشیمی استفاده میشود کمپرسور گاز است.

علت استفاده کمپرسور گاز

یکی از تجهیزات سنگین صنعتی که در صنعتی پتروشیمی استفاده میشود کمپرسور گاز است، در مسافت های طولانی لوله کشی شده فشار گاز افت میکند و بهترین راه برای افزایش فشار گاز استفاده از کمپرسور گاز میباشد. کمپرسور گاز بر روی صفحه های فلزی (اسکید) نصب میگردد که باعث میشود از نوسان های فشار لغزش های کمپرسور جلوگیری و آن را کاهش دهد تا به تجهیزات آسیب نرسد.

اسکید چیست؟

اسکید، جدا شونده ای است که شامل تجهیزات پیشرو مانند پمپ ها، مبدل های حرارتی، فیلترها و مخازن نصب شده بر روی آن است. همچنین شامل لوله های متصل درون خطی به یکدیگر مانند شیرهای کنترل، شیرهای جداسازی و ابزارهای نمایشگر برای کنترل و نظارت بر سیستم است که روی آن مونتاژ می‌شود. با توجه به الزامات فناوری و پارامترهای گاز موردنیاز، پکیج‌های اسکید کمپرسور گاز را می‌توان با انواع مختلف کمپرسور پیستونی، اسکرو، رینگ مایع، گریز از مرکز و غیره ساخت. که توسط موتورهای گازی، موتورهای دیزلی یا موتورهای الکتریکی هدایت می‌شود.

کاربرد واحدهای فشرده ساز گاز

زمین‌شناسی و استخراج معدن (تزریق مجدد).
جابه‌جایی گاز (انتقال گاز، تزریق گاز و خروج گاز)؛
عملیات پالایشگاهی (فرآوری گاز شعله‌ور و غیره)

دلایل استفاده از سیستمهای قابل حمل جدا شونده SKID

سهولت تعمیرو نگهداری
ایده آل برای شرایط محیطی ناپایدار
افزایش طول عمر تجهیزات

همکاری با کارفرمایان

شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان تامین کننده تجهیزات نفت و گاز در ایران آماده همکاری در جهت تامین تجهیزات با کارفرمایان حوزه نفت و گاز، پتروشیمی میباشد.

https://www.linkedin.com/

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.