آینده تفریحات برفی، تمرکز ماست

سرگرمی های در پروژه های خاص تجاری و تفریحی

بسیاری از تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان ها این روزها از هوش مصنوعی برای راحت تر شدن و کم تر شدن نیروی انسانی خودشان استفاده میکنند. در برخی کسب و کارها این فناوری جایگزین انسان شده است ولی هنوز برای بسیاری از کسب و کارها هنوز در حال حاضرنتوانسته است که جایگزین انسان شود. ایده سازی ساخت پروژه خاص با هوش مصنوعی میتواند کمک کننده به طراح آن باشد.

نمایشگاه فرانکفورت

در عصر فعلی نزدیک به 97 درصد ازصنایع در حال سرمایه گذاری بر روی هوش مصنوعی هستند، و تجزیه و تحلیل کلان داده ها در هوش مصنوعی در سال 2023 به 103 میلیارد دلار رسیده است. تکنولوژی به علم مهندسی کمک بسزایی کرده زیرا نخست شما میتوانید برنامه هایی که در ذهن دارید به تصویر کشیده و سپس پس از بررسی توسط تیم اجرایی به آن جامه ی عمل بپوشانید.

از ایده تا اجرا

ایده‌سازی تا اجرای پروژه نیازمند ساعتها بحث، تحقیق و آزمون الخطا واقع شدن میباشد، در ساخت پیست یخ ایرانمال نخست به عنوان یک ایده‌ی ناب که تا به حال نمونه ای در ایران از آن انجام نشده بود مطرح شد، و در حال حاضر گروه مهندسی ما به عنوان اولین سازنده این پیست در ایران با استانداردهای المپیک میباشد.

دختران و پسران هاکی

شاید تا پیش از ساختن پیست یخ استاندارد ایران مال توسط تیم مهندسی ما، در کشور پیست های یخ برای تمرینات هاکی مخصوصا برای دختران و پسران هاکی کشور بسیار محدود بود و صد البته نه در ابعاد استاندارد جهانی، بلکه در ابعاد کوچکتر، تمرین کردن در این پیست یخ باعث تقویت حس اعتماد بنفس به بازیکنان شده و خود را در مواجه با بازیهای جهانی توانمند میبینند. همچنین از بدو بهره برداری پیست ایران مال جوانان هاکی کشور در مسابقات جهانی با عملکردی شگفت انگیز خوش درخشیدند.

اهمیت ساخت فضاهای خاص

کارفرمایان پروژه های خاص و عظیم مانند پیست یخ ایران مال نخست به دنبال سازنده هایی میباشند که قبلا با این قبیل پروژه ها کار کرده اند تا دچار آزمون و خطا نگردند، ارائه خدمات مهندسی و ساخت چنین پروژه هایی برای ما یک توانایی است. زیرا در گذشته نمونه آن را انجام داده‌ایم. خاص بودن و مورد توجه بودن در بناهای تجاری و تفریحی از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد زیرا موجب ارزشمند تر شدن آن پروژه میگردد، استفاده از ویژگیهای خاص بصری که انتقال حس متعلق بودن را به بیننده میدهد از مزیتهایی است که برای کارفرمایان میتواند مورد توجه واقع گردد.

ساخت پروژه های خاص

شایان به ذکر است که ایجاد ارزش افزوده در پروژه‌های تفریحی و تجاری خاص باعث ایجاد مزیت رقابتی شده و و خدماتی نظیر ساخت شهربازی برفی در مراکز تفریحی و اسپای برفی آن را منحصر بفرد میکند. با کوله باری از تجربه آماده خدمت به کارفرمایان هستیم.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.