مزایای District cooling

استفاده از فناوری خنک کننده منطقه‌ای District cooling، تاثیر بسزایی در توان واحد و صرفه جویی انرژی دارد، پیشگامان تجارت تامین کننده تجهیزات تبرید برای صنایع نفت و گاز در ایران می‌باشد.

شیوه جدید خنک سازی منطقه‌ای District cooling در عصر حال حاضر که جهان با کمبود انرژی مواجه است با صرفه جویی مصرف انرژی با روشی پایدار و مقرون به صرفه بوده که در ادامه به مزایای آن می‌پردازیم.

Net zero (کاهش گازهای گلخانه‌ای)

به دلیل تغییرات اقلیمی که کره زمین به سمت گرم تر شدن پیش میرود، از همین رو نیاز برای خنک شدن نیز افزایش یافته است، مزیتهای سیستم خنک کننده منطقه‌ای (District cooling) برخلاف سیستم‌های خنک کننده معمولی، به عنوان یک راهکار امیدوار کننده به جهان صنعت معرفی شده است. این هدف به عنوان یک چالش برای شرکت ها تبدیل شده است، لذا تبدیل انرژی به گونه منطقه‌ای با سیاست‌های کاهش میزان گازهای گلخانه‌ای به صفر درصد در سال 2050 می‌باشد.

آرانر به عنوان ارائه دهنده این فناوری، از این راهکار منطقه‌ای/ناحیه‌ای برای استفاده از منابع تجدیدپذیر و توسعه زیرساختها با بازدهی بالا اشاره میکند.

خنک کننده منطقه‌ای (District cooling)

فرآیند خنک کنندگی منطقه‌ای به طور معمول شامل دو بخش است. بخش اول که وظیقه تولید مایع منجمد کننده را دارد، یا میتواند از طریق سایر روشهای تولید سرمایشی مثل چیلرهای جذبی یا الکتریکی تولید بشود. این واحد معولا از ساختمانهای ساکنین و یا شرکتها به دور است، بخش دوم و آخر، شبکه توزیع، جایی که ماده مبرد از طریق لوله و یا سایر تجهیزات گردش به جریان در می‌آید و انرژی خنک کننده را به سایر ساختمانها انتقال می‌دهد.

موارد استفاده

این سیستم سرمایشی ویژه شهرکهای مسکونی عظیم، مناطق تجاری، مراکز صنعتی که به خنک شدن نیاز دارند بسیار مناسب است.

فواید خنک سازی منطقه‌ای

اگر به فواید این فناوری آرانر بخواهیم اشاره کنیم میتوانیم به بهره‌وری انرژی، صرفه‌جویی هزینه ،قابلیت مقیاس پذیری ،کاهش هزینه تعمیر نگهداری اشاره کنیم. پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان تنها نماینده این برند شناخته شده در ایران می‌باشد که آماده همکاری با کلیه‌ی کارفرمایان فعال در حوزه تبرید با هدف بهبود در بهره‌وری و افزایش عملکرد و همچنین کاهش هزینه های تولید هستند می‌باشد.

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.