طراحی، تامین و نصب سیستم تبرید

طراحی سیستم تبریدی

سیستم تبرید پیست یخ ایران مال 

با توجه به اینکه ساخت فضاهای خاص مبتنی بر برف و یخ یکی از تخصص های ما می‌باشد، با افتخار اعلام می‌داریم طراحی، تامین و نصب سیستم تبریدی در انواع گوناگون و ابعاد مختلف در تخصص این گروه مهندسی است. در پروسه ساخت پیست یخ ایران مال نوعی از چیلرها استفاده شده، که در منطقه کم نظیر می‌باشد. اجرای تاسیسات تخصصی پیچیده مربوط به چیلرهای پیست یخ در پروژه عظیم ایران مال از افتخارات ماست. 

سیستم تبریدی
سیستم تبرید

اگر مشتاق به دیدن ویدیوهایی از مراحل ساخت این پیست یخ که همانند آن در منطقه وجود ندارد، هستید میتوانید با سر زدن به کانال آپارات ما شاهد بخشی از پروسه ساخت باشید. یا با مراجعه به شبکه های اجتماعی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، مانند لینکدین و اینستاگرام از نزدیک با فعالیت های ما آشنا شوید. همچنین چنانچه آشنایی با عملکرد سیستم های تبریدی ندارید، پیشنهاد میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. 

 

ساخت اتاق برف، ساخت پیست کارتینگ روی  یخ، پیست پاتیناژ و … از توانایی های گروه مهندسی بازرگانی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید. متخصصان ما هر روزه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.