دیگر کاربردهای اتاق برف

اتاق برف

مروری بر ویژگی‌های اتاق برف

اتاق برف را با نام های گوناگونی میشناسند، از جمله سونا برف، اتاق سرد یا اتاق یخ. مساحت این اتاق به طور میانگین بین 5 تا 20 متر مربع است اما این ابعاد بستگی به فضای در اختیار کارفرما دارد. در اتاق برف طی زمانهای مشخصی برف می‌بارد و همواره برف موجود در فضا تازه است و به همین دلیل دما همواره بین محدوده 3 تا 5 درجه زیر صفر باقی می‌ماند.
در مقاله پیشین کاربردهای درمانی این اتاق در اسپاها و مکان های ورزشی را دریافتیم. امروز با دیگر کاربردهای اتاق برف آشنا می‌شویم. کاربردهایی که پس از شناخت اتاق برف، شاید فکر نمی‌کردید وجود داشته باشند.

با اتاق برف، با خیال راحت لباس گرم بخرید!

اگر ساکن مناطق سردسیری هستید یا به کوهنوردی در فصل سرما و سفر به مناطق سردسیر علاقه دارید، حتما یکی از دغدغه های شما استفاده از لباس‌های مناسب فصل است. البسه‌ای که در عین سنگین نبودن، گرم بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. راهی برای آزمودن کیفیت البسه فصل سرما جز قرارگیری در هوای سرد وجود ندارد. تصور کنید قصد خرید یک کاپشن گرم با قیمت بالا را دارید اما نمی‌دانید که در ازای پرداخت این هزینه و خرید این لباس، تا چه اندازه شما گرم می‌مانید. به تازگی برخی از مراکز خرید لباس های کوهنوردی یک کابین کوچک برفی در مغازه خود تعبیه کرده اند تا خریداران این امکان را داشته باشند که کیفیت لباسهای مدنظر را در شرایط شبیه سازی شده، بسنجند و حس جالبی از یک خرید معمولی را تجربه کنند.

اتاق برف در بوتیک لباس
              اتاق برف در بوتیک لباس

اتاق‌های برف سیار

پیش از این درباره پیست‌های یخ سیار صحبت کرده بودیم. حال تصور کنید که امکان داشتن اتاق برف سیار را داشته باشید! اتاق برفی که امکان جابه جا شدن و برپایی در هر مکانی داشته باشد، میتواند یکی از جاذبه های سیار محسوب شود. از نمایشگاه‌های گردشگری و پوشاک گرفته تا اسپا و زمین‌های فوتبال، همگی می‌توانند از این وجه تمایز بهره ببرند و مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. اتاق‌های برفی سیار، تجهیزات ساده‌تری دارند و راه اندازی آن‌ها چندان پیچیده نیست. احتمالا مشتریان و بازدیدکنندگان در ابتدا با دیدن چنین اتاقی تعجب کنند، اما قطعا پس از گذراندن چند دقیقه درون این اتاقک، خستگی روز خود را به خوبی رفع می‌کنند و از مشتریان همیشگی چنین فضاهایی می‌شوند.

سخن آخر

ساخت اتاق برف در سراسر جهان اتفاق نوینی محسوب می‌شود. در حال حاضر تعداد مکانهایی که دارای چنین تکنولوژی‌ای هستند، بسیار کم است. اگر می‌خواهید در صنعت گردشگری و سرگرمی و سلامتی پیشرو باشید، ما می‌توانیم سازنده این اتاقک برای تان باشیم. پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان اولین سازنده پیست یخ در ابعاد استاندارد در ایران پس از انقلاب، همواره در صنعت تبرید و سرمایش پیشتاز بوده و تجربه ساخت فضاهای خاصی برفی را در رزومه خود دارد.

با شماره های درج شده در پایین سایت تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین میتوانید ما را در لینکدین یا اینستاگرام دنبال فرمایید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.