کارتینگ یخی، هیجانی که انتظارش را ندارید!

انجام کارتینگ یخی

کارتینگ، این تفریح جذاب جوانانه، این بار از نوع یخی!

کارتینگ تفریح هیجان انگیزی که حتی تماشای آن آدرنالین را افزایش می‌دهد. کافیست به افرادی که در کنار پیست های کارتینگ به تماشای مسابقات ایستاده اند، دقت کنید تا متوجه شوید هیجان این افراد اگر از راننده ها بیشتر نباشد، کمتر هم نیست! جذابیت این ورزش در این است که حتی اگر راننده حرفه‌ای هم نباشید، میتوانید از چند دور کارتینگ تفریحی لذت ببرید و تجربه جدیدی کسب کنید.
این روزها تقریبا در هر گوشه ای از کشور، پیست‌های کارتینگ کوچک و بزرگی ساخته شده که علاقه مندان بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. شاید شما به عنوان خواننده این نوشته، پیش از این تجربه قرارگیری در پیست‌ کارتینگ و شنیدن صدای گاز این ماشین های کوچک پرشتاب را داشته‌اید.
اما امروز می‌خواهیم درباره نوعی از کارتینگ حرف بزنیم که احتمالا تا الان چیزی از آن نشنیده اید، یعنی کارتینگ روی یخ یا کارتینگ یخی!

کارتینگ یخی چیست؟

کارتینگ یخی، نوعی از کارتینگ است که روی پیست های یخ برگزار می‌شود. اگر علاقه‌مند شدید و در پی امتحان این ورزش هستید، باید بدانید که متاسفانه تا امروز پیست مخصوص کارتینگ یخ در ایران ساخته نشده. گرچه پیست یخ ایران مال، واقع در اتوبان خرازی تهران، می‌تواند میزبان چنین اتفاق هیجان انگیزی باشد، اما در حال حاضر برای این موضوع آماده سازی نشده است.
ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار همواره به دنبال ایجاد فضاهای خاص مبتنی بر یخ و برف بودیم. این امر را با ساخت پیست یخ ایران مال آغاز کرده و امروز آمادگی خود را برای ساخت پیست یخ مخصوص کارتینگ اعلام می‌داریم. تنها کافیست تصور کنید وجود چنین امکانی، که همتای آن در منطقه خاورمیانه وجود ندارد، چه ستاره درخشانی به مجموعه شما می‌افزاید!

کشورهای سردسیری مانند فنلاند، آلمان یا سوئد در ساخت چنین فضاهایی پیشرو هستند و ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌فرمایید در یکی از پیست‌های کشور فنلاند گرفته شده است.

ماشین‌های مخصوص کارتینگ یخی

چیزی که از ماشینهای کارتینگ در ذهن ما شکل گرفته، یک جثه کوچک در کنار موتوری قدرتمند است. اما اگر بخواهید این ماشین‌های معمولی را روی یخ بیازمایید، ناامید خواهید شد! حرکت روی یخ در صورتی به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد که وسایل نقلیه، دارای لاستیک‌‌های مخصوص باشند. این ماشین‌ها در فضاهای بسته استفاده می‌شوند، بنابراین نمی‌توانند از سوخت‎‌های فسیلی استفاده کرد. ماشین‌های مخصوص کارتینگ یخ، اغلب از باطری های قدرتمند بهره می‌برند تا آلایندگی محیطی نداشته باشند.

سخن آخر

اگر به ساخت چنین فضایی علاقه مند شدید یا مایلید در این باره اطلاعات بیشتری داشته باشید با ما تماس بگیرید. شماره تماس های مجموعه در پایین همین صفحه موجود است. فراموش نکنید که با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما نظیر لینکدین و اینستاگرام میتوانید از نزدیک شاهد فعالیتهای مجموعه باشید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.