حرکت به سمت توسعه پایدار

حرکت به سمت توسعه پایدار

حرکت به سمت توسعه پایدار 

با عنایت به تکامل و لزوم رشد مداوم جهت بقا و همچنین استمرار کیفیت و مدیریت سازمان‌ها، نهادها، بنگاه‌های اقتصادی، کشورها و جوامع در عصری که توسعه پایدار، سرلوحه تمامی امور جاری می‌باشد، گروه پیشگامان تجارت با رویکرد گسترده نمودن سبد خدمات و بازارهای هدف، نام مجموعه را که معرف هویت آن است، از “گروه پیشگامان تجارت پرنیان” به گروه “پیشگامان تجارت و توسعه پایدار” تغییر داد.
امید است بتوانیم مفهوم نام جدید خود را در عملکرد به طور شایسته نهادینه نماییم.

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار پیش‌رو در ساخت فضاهای خاص

به عنوان اولین سازنده پیست یخ در ابعاد استاندارد پس از 43 سال در ایران، خود را همواره پیش رو در ساخت فضاهای خاص مبتنی بر برف و یخ دانسته‌ایم. اما جالب است بدانید فعالیت‌های این مجموعه مهندسی بازرگانی به همین امر محدود نمی‌شود. تامین مالی اعتباری پروژه های بزرگ، تامین تجهیزات صنایع زیربنایی از جمله الکترو موتور و کمپرسور، ساخت سیستم های تبریدی و … از دیگر شاخه‌های فعالیت ماست. 

شما همراهان همشگی و عزیزان خواننده می‌توانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی این گروه از جمله لینکدین و اینستاگرام، درباره ما و فعالیت های مجموعه اطلاعات کامل تری کسب کنید. همچنین کانال آپارات این گروه  نیز فعال بوده که بخشی از روند انجام پروژه ها به روایت تصویر را در آن، مشاهده خواهید کرد. 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.