تامین مالی اعتباری از دیگر خدمات ما

تامین مالی اعتباری

شاخه‌ای دیگر از خدمات پیشگامان تجارت: تامین مالی اعتباری 

 

در راستای آشنا ساختن شما عزیزان با فعالیت های شرکت مهندسی و بازرگانی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار امروز به سراغ معرفی یکی دیگر از بخش های مهم فعالیت این سازمان رفته ایم. تامین مالی اعتباری موضوعی است که امروز به ماهیت، دلایل اهمیت و چگونگی انجام آن توسط این سازمان می‌پردازیم. در انتهای این متن شما مطلع خواهید شد اگر برای تامین منابع پروژه ها به مشکل برخوردید، چگونه این معضل را رفع کنید.

چرا به تامین مالی از نوع اعتباری نیاز داریم؟

همانگونه که مستحضر هستید، تحریم های علیه ایران موجب شده مشکلات مالی زیادی گریبانگیر پروژه های گوناگون شود. متاسفانه این مسائل در تمامی بخش ها از جمله صنایع زیربنایی نیز وجود دارد. در چنین شرایطی پروژه هایی که انجام آنها از لحاظ اقتصادی توجیه دارد، سردرگم شده و دنبال راه حلی برای مشکل خود می‌گردند. اما نگران نباشید، چراکه در ادامه این مقاله راهکاری برای حل این معضل پیشنهاد می‌دهیم.

تامین مالی اعتباری یا یوزانس از خدمات پیشگامان تجارت است
با یوزانس آشنایی دارید؟

تجربه ما، تضمین کننده رسیدن به هدف

سالها مشاوره، پیمانکاری و اجرا در چندین پروژه نفت، گاز و پتروشیمی سبب شده امروز خود را در زمینه تامین مالی اعتباری پروژه ها خبره بدانیم. ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان عضو سندیکای شرکت‌های تاسیساتی و تامین کننده نیاز پروژه‌های صنعتی ، توانایی آن را داریم با فراهم کردن شرایطی، تسهیلات و تجهیزات موردنیاز پروژه ها را در دسترس آنها قرار دهیم.

این امر پس از بررسی مطالعات امکان سنجی feasibility study و طرح توجیهی آغاز شده و با مذاکرات فی ما بین طرف ایرانی و بانک‌ها و موسسات مالی اروپایی ادامه می‌یابد. لازم به ذکر است این مجموعه تجربه همکاری با موسسات مالی معتبری همچون HERMES، SACE ایتالیا و بانک SPARKASSE آلمان را داراست. بنابراین شما به عنوان پیمانکار پروژه از لحاظ مشاوره و برقراری ارتباط با طرفین خارج از کشور، خیالی آسوده خواهید داشت. ازجمله شروط لازم برای عملی شدن این اتفاق اطمینان یافتن از اعتبار وثایق طرف ایرانی است.

تامین مالی اعتباری یا usance

تامین مالی پروژه‌ها به روش‌های گوناگونی انجام می‌گردد که یکی از این روش‌ها، یوزانس usance نام دارد. این روش در ایران با نام تامین مالی اعتباری نیز شناخته می‌شود. در روش یوزانس، بر سر پرداخت هزینه تجهیزات و فناوری‌های موردنیاز کارفرما در قبال ارائه وثایق توافق صورت می‌گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه از ساعت 9 الی 5 با کارشناسان خبره ما تماس حاصل فرمایید. پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود. همچنین با سر زدن به صفحه دپارتمان مالی، اطلاعات کامل تری خواهید یافت.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، تا در جریان آخرین اخبار قرار بگیرید. لینکدین و اینستاگرام از دیگر پل‌های ارتباطی ما با شما هستند.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.