پکیج‌های سرمایش، راز بهره وری

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار تامین کننده تجهیزات نفت و گاز از جمله پکیج‌های تبرید سرمایش می‌باشد.

با شروع اولین روز بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز به سراغ یکی از مهم ترین واحد پلنت فرآوری پتروشیمی یعنی بخش تبرید و خنک کننده میرویم. این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در فرآیند فرآوری محصولات نفت و گاز، حرارت به بالاترین حد میرسد و خنک ماندن تجهیزات برای حفظ عملکرد از اولویت های پکیج تبریدی سرمایشی یا چیلر صنعتی است.

صنعت تبرید

از نظر اهمیت استراتژیک، صنعت تبرید یک صنعت زیر ساختی است که نقش بسزایی در صنایع و فرآیندهای صنعتی متعدد از جمله نفت و گاز ایفا میکند.

عملیات خنک سازی

کمپرسور تبرید قلب تپنده سیستم تبرید بوده و بخش عظیمی از فرآیند تولید است. عملکرد پایین و خرابی سطحی میتواند پر هزینه باشد. داشتن راندمان مطلوب و پایدار موجب کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری میگردد. در برخی پلنت ها کمپرسورهای تبرید تا هشتاد درصد هزینه راه اندازی کارخانه را تشکیل میدهد.

پکیج های سرمایش و تبرید ( refrigeration package) دارای دامنه وسیعی از کاربرد می باشد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
صنایع غذایی مانند صنایع لبنیات، شیلات، گوشت و …
صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
واحدهای فرآیندی صنایع شیمیایی
سردخانه های صنعتی
صنایع دارویی
و بطور کلی هرجایی که نیاز به واحدهای سرمایشی (Cooling unit) و کاهش دما و سردسازی .(Refrigeration) می باشد.

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.