طراحی و ساخت استاندارد و بهینه واحدهای کمپرسور

طراحی و ساخت استاندارد و بهینه واحدهای کمپرسور

شرکتCOOLTECH از سال 2000 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سیستم های برودتی صنعتی آغاز کرده است و در همان سال های آغازین به یکی از پیشتازان بازار در عرضه تجهیزات برودتی صنعتی تبدیل شده است.
درحال حاضر این شرکت به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح واحدهای کمپرسور تبرید مبتنی بر کمپرسورهای چرخشی برای مبردهای فریون، آمونیاک، پروپان، اتیلن، ایزوبوتان، پروپیلن، دی اکسید کربن و غیره است.

 

کمپرسور تبرید چیست؟

اصلی ترین بخش یک سیستم تبرید کمپرسورهای تبرید هستند. این کمپرسورها، مبرد را با فشار نسبتاً کم از اواپراتور می کشند، سپس آن را فشرده کرده و در مرحله بعد به کندانسور تخلیه می کنند که در آنجا خنک شود. در این فرآیند مبرد قبل از فشرده شدن مجدد به سمت شیر انبساط و اواپراتور حرکت می کند.

 

کول تک توانسته است با طراحی استاندارد و منحصربفرد واحدهای کمپرسور و تمامی عملکردهای این سیستم، همچنین استفاده از مبدل فرکانس، امکان صرفه جویی در انرژی را تا 18 درصد فراهم کند.

 

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار نمایندگی رسمی شرکت کول تک فنلاند در ایران است که توانسته با تکیه بر دانش فنی خود پروژه پیست یخ ایرانمال، که تنها پیست یخ استاندارد در ایران است را احداث کند.

 

منبع: https://www.cooltech.fi/news/compressor-units/

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.