مسابقات دوستانه هاکی روی یخ ایران و ترکیه

مسابقه ددوستانه هاکی روی یخ ایران و ترکیه

مقدمه

با ساخته شدن پیست یخ ایران مال، مسیر ایران برای رسیدن به عرصه های بین المللی رشته جذاب و هیجان انگیز هاکی روی یخ باز شد. همانطور که در مقالات پیشین اشاره کردیم با عضویت در فدراسیون جهانی این رشته ( IIHF) ورزشکاران خانم و آقا، پس از حدود یک قرن، شروع به مسابقه دادن با همتایان خود در سایر کشورها کردند. اولین مسابقه ای که بانوان هاکی روی یخ ایرانی در آن شرکت کرده و افتخار نایب قهرمانی را کسب کردند، مسابقات دبی بود که در این لینک، میتوانید به متن کامل آن مقاله دسترسی داشته باشید.
و اما امروز به سراغ گزارش یکی از تازه ترین مسابقاتی رفته‌ایم، که در پیست یخ ایران مال برگزار شد. با ما همراه باشید تا گزارش این بازی را از دید پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، سازنده پیست یخ ایران مال ببینید.

مسابقات دوستانه ایران و ترکیه

مسابقات دوستانه هاکی روی یخ بین تیم های منتخب ایران و ترکیه از تاریخ 9 تا 12 بهمن 1400 در ایران مال برگزار گشت که با استقبال گرم مخاطبین و دوستداران ورزش مواجه شد. پیر و جوان، زن و مرد در سکوهای مقابل پیست یخ و محیط اطراف آن حلقه زده بودند تا شاهد آخرین بازی این لیگ دوستانه در تاریخ 12 بهمن باشند. باعث افتخار ماست اعلام بداریم تعداد تماشاگران این مسابقه به حدی بالا بود که علاوه بر تکمیل ظرفیت سکوی تماشاچیان، حتی فضاهای طبقات بالاتر هم پاسخگوی این تعداد بالا نبود! بازی با اجرای دیدنی و جذابی از جناب محمود نیک پور پاتیناژکار حرفه ای آغاز شد. بخشی از این اجرا در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

 

به رسم تمام بازی های بین المللی، پس از گرم کردن بازیکنان هر دو تیم، نوای حماسی سرود ملی میهن عزیزمان و تیم مقابل در طبقه همکف بازار بزرگ ایران طنین انداز شد. پس از آن سوت رسمی آغاز مسابقه زده شد. هیجان و انرژی محیط در این لحظات را نمیتوان وصف کرد، هرکسی به نوبه خود برای بچه های زحمتکش تیم هاکی روی یخ، آرزوی موفقیت و درخشش داشت.

جالب است بدانید که این مسابقات به طور کلی در سه ست بیست دقیقه ای برگزار می‌شوند که میان هر ست حدود 15 دقیقه استراحت وجود دارد، همین امر سبب شده بود، مسابقه مذکور تا پاسی از شب ادامه پیدا کند اما تماشاگران خستگی ناپذیر تا لحظه آخر با نوای ایران ایران به بازیکنان انرژی میدادند. در طول بازی شاهد تلاش بی وقفه ورزشکاران ایرانی برای باز کردن دروازه حریف بودیم، صحنه هایی از این مسابقه نفسگیر را از نگاه دوربین پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در اینستاگرام و لینکدین این مجموعه قرار داده‌ایم، همچنین با مراجعه به این شبکه های اجتماعی، میتوانید با سایر شاخه های فعالیت گروه مهندسی و بازرگانی ما بیشتر آشنا شوید.

نتیجه بازی

این بازی با نتیجه 7-7 با تساوی به پایان رسید و به عنوان اولین بازی بین المللی که روی این پیست زیبا برگزار میشد، خاطره ماندگاری از خود به جای گذاشت. با توجه به رعایت تمامی استانداردهای جهانی در حین ساخت این پیست و پتانسیل هایی که مجموعه ما دارد، امید داریم به زودی شاهد حضور تمامی تیم های قدرتمند هاکی روی یخ از سراسر جهان روی پیست یخ ایران مال باشیم.

مسابقه دوستانه ایران و ترکیه
مسابقه دوستانه ایران و ترکیه

 

با عنایت به علاقه مندی ملت عزیز ایران به رشته جذاب هاکی روی یخ، استقبال گرم مخاطبین و حضور تیم های خارجی در این مجموعه، نیاز به وجود چنین پیست هایی در سایر نقاط کشور عزیزمان نیز احساس می‌شود، با افتخار بیان میکنیم به عنوان اولین و تنها سازنده پیست یخ استاندارد در ایران، آمادگی ساخت تمامی فضاهای خاص مبتنی بر برف و یخ را داشته و آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.