شانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت پیشگامان تجارت

سالگرد افتتاح

شانزدهمین خردادی که سالگرد تاسیس پیشگامان تجارت را جشن گرفتیم

شانزده بهار از روزی که پا در این مسیر پر پیچ و خم گذاشتیم، میگذرد…
حال که در روز سالگرد تاسیس این گروه مهندسی بازرگانی دانش بنیان ایستاده ایم، به نظر می آید زمان، مانند قطاری سریع السیر از پیش دیدگان عبور میکند و تنها کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین برایمان به جای می ماند. حال که به شانزده سال گذشته نگاه میکنیم، به اولین و برترین بودن خود در زمینه های گوناگون از ساخت پیست یخ استاندارد تا سیلندرهای نگهداری گاز اتیلن اکساید مفتخر بوده  و میدانیم که رسیدن به این جایگاه بدون الطاف ایزد منان امکان پذیر نبود.
طوفان حوادثی که برای هیچ یک از مردم این مرز و بوم ناآشنا نیست قطعا به درخت تناور این مجموعه مهندسی بازرگانی نیز برخورد کرد اما در سایه سار لطف الهی و زحمات، از خودگذشتگی همکاران فداکار و پرتلاش و به رهبری مدبرانه مدیرعامل گرانقدر مجموعه، توانستیم به سلامت از چالش‌ها عبور کنیم و امروز امید داریم، بتوانیم با اراده ای راسخ تر از همیشه در راستای اولین بودن و خدمت به ملت عزیز ایران قدم برداریم.
در نهایت در چنین روز خاطره انگیزی جا دارد تقدیر و تشکری ویژه از همراهی شما خوانندگان و بازدیدکنندگان گرامی به عمل آوریم که در سالهای اخیر همراه همیشگی ما بودید. از شما عزیزان درخواست میکنیم در شبکه های اجتماعی همانند لینکدین و اینستاگرام هم ما را دنبال کنید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.