سومین سالگرد افتتاح پیست یخ ایران‌مال

پیست یخ ایران‌مال

پیست یخ ایران‌مال، رویایی که محقق شد

کوشش‌های فراوان، برنامه ریزی و مهندسی دقیق سبب شد ایده‌ای بزرگ که روزی جاه طلبانه یا حتی ناممکن به نظر می‌رسید، امروز ما را در محافل جهانی سر زبانها بیاندازد!

از پیست یخ ایران‌مال سخن می‌گوییم، پیستی که امروز ده اردیبهشت، سه ساله شد، تا همیشه به وجودش در کارنامه کاری شانزده ساله خود ببالیم. این پیست زیبا که تنها پیست یخ استاندارد در ایران عزیزمان محسوب میشود، نه تنها مکان اصلی تمرینات و مسابقات بازیکنان با استعداد هاکی روی یخ تیم ملی، بلکه محل تحقق رویای تمام افرادی است که همواره علاقه داشتند حرکات نرم روی یخ را تجربه کنند.

ده اردیبهشت، سالگرد افتتاح مکانی است که علیرغم سرمای ذاتی‌ش، قلب افراد زیادی را گرم کرده و ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، سرشار از حس غرور و شادی هستیم که توانستیم سهم اندکی در این موفقیت‌ها داشته باشیم. ساخت پیست یخ ایرانمال در کارنامه شانزده ساله ما نقطه درخشانی است، چرا که حتی اگر ورزشکار نباشید یا به ورزش‌هایی مانند هاکی روی یخ و پاتیناژ هم علاقه‌مند نباشید، صرف قرار گرفتن در کنار این پیست، حس تازه‌ و دلنشینی در شما ایجاد می‌شود.

به امید روزی که تقویم بهانه‌های بیشتری به مناسبت سالگرد افتتاح فضاهای ورزشی و تفریحی در سرتاسر این سرزمین پهناور به ما دهد.

ویدیویی که به این مناسبت فرخنده از خاطراتمان در طول ساخت پیست یخ ایران‌مال ساخته‌ایم را در لینکدین یا اینستاگرام مجموعه نظاره گر باشید.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.