و ساخت سیلندرهای نگهدارنده گاز اتیلن اکساید ادامه دارد!

سیلندر گاز اتیلن اکساید

در پست های پیشین چندین بار به این موضوع اشاره کردیم که سیلندرهای نگهدارنده گاز اتیلن اکساید پس از تحریم های اعمال شده علیه ایران در دهه 90 به کشور وارد نشدند و شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار درصدد ساخت این مخازن به دست نیروی توانمند ایرانی افتاد. امروز با افتخار اعلام میداریم که برای یازدهمین سال متوالی توانسته ایم تامین کننده این سیلندرها باشیم.

مراحل ساخت سیلندرهای نگهدارنده گاز اتیلن اکساید

تصاویری که در ادامه مشاهده میفرمایید در اردیبهشت 1401 به روایت دوربین یکی از اعضای این تیم مهندسی بازرگانی ثبت شده است. در این تصاویر سیلندرهای نگهداری گاز اتیلن اکساید بیش از 50% تکمیل شده اند و در مرحله مونتاژ قرار دارند. در مرحله مونتاژ، عدسی به بدنه متصل خواهد شد. با عنایت به اینکه PTPGROUP تنها سازنده این مخازن است که از طرق شرکت محترم پتروشیمی شازند تایید شده، در تمامی مراحل نظارت عالیه این سازمان بر مراحل وجود دارد. همانطور که در این مرحله نیز مرحله جوش تحت نظارت کارشناسان ارشد بخش جوشکاری پتروشیمی شازند انجام گشت.

سیلندرهای نگهدارنده گاز اتیلن اکساید
سیلندرهای نگهدارنده گاز اتیلن اکساید

 

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و لینکدین میتوانید از نزدیک شاهد فعالیت های این تیم باشید. همچنین پس از پایان مراحل ساخت و تولید نیز با عکسهای بیشتری در خدمت شما خواهیم بود.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.