مسابقات دوستانه هاکی روی یخ با قرقیزستان

مسابقات دوستانه هاکی روی یخ

مسابقات دوستانه هاکی روی یخ ایران و قرقیزستان در دو رده سنی

اگرچه هاکی روی یخ در ایران سابقه ای کوتاه دارد اما در مصاف با همتای قرقیزستانی خود که تجربه قرارگیری بیش از 3 دهه روی پیست یخ را دارد، درخشان عمل کرد. روز جمعه مورخ 24 تیر 1401 تیم جوانان زیر 20 سال قرقیزستان و ایران در یک بازی تدارکاتی، به رقابت پرداختند و اگرچه تیم ایران دو ست از بازی را با دست بالا پیش برد. در ست نهایی بازی را به همتای خود واگذار کرد.

ایران که سالها از صحنه های جهانی مسابقات زمستانی دور بوده است، حالا به علت داشتن پیست یخ استاندارد ایران مال به راحتی می‌تواند افتخار میزبانی از کشورهای فعال در رشته های هاکی روی یخ و پاتنیاژ (اسکیت نمایشی) را داشته باشد. همین امر سبب شد در انتهای تیر ماه 1401، در آستانه برگزاری جام جهانی مکزیک، بازی های دوستانه ای را به عنوان اردوی تدارکاتی برای تیم ملی قرقیزستان ترتیب دهد.
مسابقه بزرگسالان این دو کشور نیز مورخ 26 تیر برگزار شد که بنا بر ادعای بازیکنان قرقیزستان، ورزشکاران تیم ملی از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بوده اند. بخش هایی از این ویدیو را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

 

آینده هاکی روی یخ در ایران

ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار همواره به این می اندیشیم که اگر تنها ساخته شدن یک پیست یخ به شکل استاندارد سبب شده آوازه هاکی روی یخ کشورمان تا دوردست ترین نقاط جهان نیز برود، وجود چند پیست یخ در شهرهای دیگر منجر به چه اتفاق درخشانی خواهد شد؟! ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و برای دیدن ویدیوهای بیشتر از پاتیناژ، کرلینگ و هاکی روی یخ سری بزنید به حساب آپارات ما

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.