مسابقات هاکی روی یخ قرقیزستان

بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران

اتفاقات تاریخی هاکی روی یخ تمامی ندارد!

برای نخستین بار در ۱۱۳ سال اخیر بناست شاهد رقابت تیم ملی هاکی روی یخ ایران در مسابقات جهانی باشیم. این سری از مسابقات که توسط فدراسیون IIHF در کشور قرقیزستان برگزار می شود، مانند بسیاری دیگر از رویدادهای مهم ورزشی به علت وجود ویروس کرونا با دو سال تاخیر برگزار شد. با قلبی آکنده از امید و آرزو از 13 تا 17 اسفند 1400 به تماشای بازی های ایران با تیم های ملی قرقیزستان، مالزی، کویت و سنگاپور می‌نشینیم و دعای خیرمان را بدرقه راه جوانانی می‌کنیم که به تازگی با ثبت شدن نامشان در یکی از مهم ترین منابع اینترنتی یعنی وبسایت eliteprocpects افتخار دیگری برای میهن عزیزمان آفریدند.
البته خالی از لطف نیست بدانید اولین دیدار ایران در این سری از مسابقات در مقابل تیم ملی فیلیپین بود که این کشور به علت شیوع مجدد امیکرون از حضور در بازی‌ها انصراف داد. بنابراین تنها 4 بازی در پیش خواهیم داشت.

بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران در آستانه مسابقات قرقیزستان
       بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران                   در آستانه مسابقات قرقیزستان

 

ثبت نام ایران در وبسایت ELITEPROSPECTS

برای درک میزان اهمیت این وبسایت در رشته هاکی روی یخ کافی است بدانید، ماهانه بیش از 1.2 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند و یکی از معتبرترین مراجع برای دنبال کردن مسابقات، لیگ ها و بازیکنان این ورزش محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید شاهد نام افرادی باشید که در این وبسایت به عنوان اعضای تیم ملی هاکی روی یخ ایران شناخته می‌شوند.

ثبت نام تیم ملی هاگکی روی یخ ایران در وبسایت معتبر
        ثبت نام تیم ملی هاکی روی یخ ایران                  در وبسایت eliteprospects

 

تعبیر یک رویا!

روزی که ساخت پیست یخ ایران مال به پایان رسید، آرزوی تماشای چنین روزهای زیبایی را می پروراندیم. امروز که این رویا محقق شده و این نهال رشد کرده و به بار نشسته، نفسی از سر آسودگی می‌کشیم و با قدرت بیشتری به پیش می‌رو‌یم تا با ساخت مکان های مشابه، مسیر را برای نسل های بعد که شیفته ورزش های مبتنی بر برف و یخ هستند، هموار سازیم. امید است در دوره های بعدی مسابقاتی اینچنین، شاهد حضور دختران و پسران نوجوان و جوانی باشیم که خوش می‌درخشند و نام ایران را برای اولین بار پس از یک قرن در رشته هاکی روی یخ بر سر زبان ها می اندازند.
با دنبال کردن شبکه های اجتماعی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار می‌توانید از نتایج این مسابقات باخبر شوید.

برای بازیکنان عزیز تیم ملی آرزوی موفقیت داریم
      برای بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ                     آرزوی موفقیت داریم

سخن آخر

شایان ذکر است همانطور که در مقالات پیشین بیان داشتیم، تنها کاربرد پیست یخ محدود به ورزش هیجان انگیز هاکی روی یخ نمی شود، بلکه امکان انجام کرلینگ، حرکات نمایشی روی یخ(پاتیناژ) و یا حتی کارتینگ روی یخ در این فضا وجود دارد. مفتخریم که اولین و تنها سازنده این فضاهای خاص در حالت استاندارد هستیم و آمادگی همکاری با افرادی را داریم که به دنبال یک وجه تمایز در مرکز خرید خود و یا مجتمع ورزشی خود هستند.
با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید تا مشاورین مجرب ما همه روزه پاسخگوی سوالات شما باشند.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.