نایب قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ ایران در مسابقات قرقیزستان

مسابقات هاکی روی یخ قرقیزستان

درخشش شیران غیور هاکی روی یخ در مسابقات جهانی

میدانیم شما هم با تمام وجود منتظر شنیدن نتایج مسابقات هاکی روی یخ به میزبانی قرقیزستان بودید. داستان چگونگی ورود ایران به مسابقات دیویژن 4 را در پست پیشین که از طریق این لینک، میتوانید آن را پیدا کنید، نوشته ایم. اما امروز به سراغ افتخار آفرینی شیران غیور ایرانی رفته ایم که در اولین مسابقات برون مرزی خود بسیار خوش درخشیدند. با ما همراه باشید

اظهارات کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ ایران درباره اهمیت وجود پیست یخ ایران مال

فرزاد هوشیدری کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ در مصاحبه ای که به شکل آنلاین با خبرگزاری دانشجو داشت، بیان کرد: تیم ملی این رشته و اساس ورزش هاکی روی یخ بدون وجود یک پیست یخ استاندارد امکان پذیر نبود، که مهندسین و زحمتکشان ایران مال این امر را فراهم کرده اند. ما نیز با شنیدن این جملات، اشک شوق در چشمانمان حلقه زد. این صحبتها را از یک جوان توانا و باانگیزه ایرانی شنیدیم که نام میهن عزیزمان را در عرصه های جهانی بر سر زبانها انداخته و بی وقفه در تلاش است تا این نام در یادها ماندگار شود.

 

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، در حین ساخت پیست یخ ایران مال، در شرایط آب و هوایی نامناسب اعم از برف شدید و افتاب سوزان، تمامی دلخوشی ما دیدن چنین روزهای پرغرور و پر افتخار بود.
بیش از همیشه به پسران و دختران هاکی روی یخ افتخار می‌کنیم که با تلاش و پشتکار وصف ناشدنی خود این رشته نوپا را در قله های موفقیت نشاندند و با عنوان نایب قهرمانی، با دست پر به خانه بازگشتند.

انتخاب کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ ایران به عنوان بهترین دفاع مسابقات قرقیزستان

 

نتایج مسابقات دیویژن 4 و نایب قهرمانی ایران

شروع جریان بازی ها با شکست 13-1 در مقابل قرقیزستان شروع شد، اما این شکست سبب نشد انگیزه و امید پسران هاکی کاهش یابد و از تک و تا بیفتند. چراکه در مسابقه بعدی در مقابل سنگاپور با نتیجه 5 بر 2 برنده شدند، تا نشانگر قدرت و تکنیک فوق العاده خود باشند.
اما بازی ششم مسابقات که بین ایران و کویت برقرار می‌شد به جهان نشان داد قدرت ایرانی یعنی چه. این بازی با نتیجه 9 بر2 به نفع شیران غیورمان به پایان رسید تا تنها یک بازی با نایب قهرمانی فاصله داشته باشیم.

نایب قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ ایران در  نخستین مسابقات برون مرزی

 

و اما حسن ختام مسابقات، بازی نفسگیری میان تیم ملی ما و مالزی بود که در کمال تعجب همگان، با نتیجه 7 بر3 به نفع تیم ملی ایران تمام شد تا پرچم سه رنگ ایران برای نخستین بار در رقابت های جهانی هاکی روی یخ برافراشته شود و حس غرور را بیش از قبل در دل ما ملت مشتاق برانگیزد.

به اینستاگرام و لینکدین ما سر بزنید، تا اطلاعات بیشتری پیدا کنید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.