پانزدهمین سالگرد تاسیس مجموعه پیشگامان تجارت

پانزدهمین سالگرد تاسیس

گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

خردادماه هرسال برای ما یادآور تلاش و پشتکار جمعی از نیروهای جوان و کوشا می باشد. چرا که سالگرد تاسیس شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، در این ماه قرار دارد. روزی که با نام خداوند متعال به پشتوانه نیروهای متخصص با شعار توسعه پایدار، مجموعه مهندسی و دانش بنیان پیشگامان تجارت را از نهالی نوپا به درختی پانزده ساله و پربار تبدیل نمودیم؛ امید است همواره در مسیر رشد و توسعه و خدمت پربارتر و بالنده تر قدم برداریم.

رسیدن به چنین پیشینه‌ای بدون حضور همکاران ممکن نبود

مراتب قدردانی خود را از تمامی همکاران گرامی و ارزشمند که برای دستیابی به جایگاه واقعی مجموعه تلاش نموده اند، ابراز می داریم. بدیهی است که طی نمودن پله های ترقی جز با همدلی و همراهی تک تک شما عزیزان میسر نخواهد بود. این رزومه پربار را مدیون زحمات شبانه روزی تک تک اعضا مجموعه پیشگامان تجارت و توسعه پایدار هستیم و امید داریم که هر روز با درخشش بیشتر مجموعه، خستگی را از تن این گروه فداکار به در کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیشینه، فعالیت‌ها و توانمندی ما، به بخش “درباره ما” سر بزنید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از فعالیت های روزمره ما با لینکدین مجموعه در ارتباط باشید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.