پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

اهمیت نمایشگاه گردشگری

گردشگری یکی از پر رونق ترین فعالیت های اقتصادی جهان است. امروزه درآمد سالیانه حاصل از گردشگری از مرز میلیاردها دلار عبور کرده، به نحوی که اقتصاد دانان نام این صنعت را صادرات نامرئی گذاشته اند. آژانس ها و شرکت های خدمات گردشگری و مسافرتی، اتحادیه، انجمن‌ها و رسانه‌های مرتبط با صنعت گردشگری از عمده شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.
شرکت در نمایشگاه گردشگری به معنای مواجهه با مخاطبین و شناخت رقبا و همکارانی است که در دو سال اخیر به دلیل وجود کرونا از ارتباط نزدیک حضوری با آنها محروم بوده‌ایم. این نمایشگاه که در تاریخ 9 تا 12 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های تهران واقع در اتوبان چمران برگزار می‌گردد، می‌تواند بهترین فرصت باشد برای اینکه نام شما در ذهن مخاطبین پررنگ باقی بماند و مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کنید.
این رویداد هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین ایجاد زمینه های لازم جهت حضور فعال بخش خصوصی به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان توسعه این صنعت برگزار می گردد.

چرا باید در نمایشگاه گردشگری حضور داشته باشیم؟

نمیتوان منکر اهمیت بالای شبکه های اجتماعی و اینترنت در انتقال اطلاعات و برقراری ارتباط شد، اما همچنان برخی از خبرها و اطلاعات دست اول ابتدا در محفل هایی شبیه به نمایشگاه منتقل می‌شوند و قرار داشتن در این فضا سبب می‌شود شما از جریان اطلاعات دور نباشید. همچنین حضور در چنین فضایی به شما و کسب و کارتان کمک میکند تا با سلیقه مخاطب امروزی بهتر و بیشتر آشنا شوید و با توجه به این نیاز بتوانید کالا یا خدمتی متناسب را عرضه کنید.
نمایشگاه بهترین مکان برای رویارویی با مخاطبینی است که پیش از این شما را نمی‌شناخته‌اند و همچنین محلی است که روزانه هزاران نفر از کسب و کارها و شهرهای متفاوت بازدیدکننده آن هستند. بنابراین مناسب‌ترین محل برای شنیدن نظرات و پیشنهادات مخاطبین است. شنیدن این نظرات و اعمال کردن آنها در فرآیند کسب و کار شما قطعا منجر به رشد بیشتر خواهد شد، چرا که این نظرات دست اول و واقعی بوده و برگرفته از نیاز حقیقی مخاطب هستند.

سابقه شرکت در نمایشگاه گردشگری شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

همانطور که اشاره شد صنعت گردشگری یکی از مهم ترین ارکان اقتصادی هر کشور است. با توجه به گرم و خشک بودن آب و هوای ایران، وجود یک مجموعه که امکان طراحی، ساخت و تولید فضاهای مبتنی بر برف و یخ را داشته باشد، بیش از پیش احساس می‌شود. بدون شک وجود این فضاها که در ابعاد دلخواه و موردنیاز کارفرما ساخته می‌شوند، علاوه بر جلب توجه مخاطبان داخلی سبب رونق صنعت توریسم نیز میگردد.
تصور کنید در یک دهکده برفی قرار گرفته‌اید‌ و از لمس برف طبیعی لذت می‌برید، یا در انتهای یک روز کاری سخت، در اتاق برف خستگی در می‌کنید، یا شاید هم سوار بر ماشین‌های برقی مخصوص کارتینگ یخی، آدرنالین و هیجان را در پیست یخ تجربه می‌کنید! این تفریحات نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح جهانی خاص و نوین محسوب میشوند. ما با افتخار اعلام می‌داریم توانایی فراهم کردن این محیط ها را داریم.
به منظور تحقق همین اهداف، شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در نمایشگاه شهرگردشگر سال 1397 شرکت داشت و با رونمایی از کوچک ترین پیست هاکی جهان، توجه بازدیدکنندگان بسیاری را به غرفه خود جلب کرد که برگهایی از این خاطره را به روایت تصویر در ادامه مشاهده میفرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت کنندگان پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته چه کسانی هستند؟

شرکت کنندگان این نمایشگاه را به طور کلی می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم کرد:
سازندگان انواع تجهيزات سفر
· خدمات گردشگري الكترونيكي
· هتلها و دهکده هاي توريستي
· صنايع دستي و هنري
· آژانسها و شرکتهاي خدمات مسافرتي
· خطوط هوايي ، دريايي، زميني و ريلي
· گردشگری سلامت و ورزشی و غیره …

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.