حضور معاون رییس جمهوری در نمایشگاه گردشگری شهر گردشگر

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در نمایشگاه ملی صنایع دستی

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان یک شرکت دانش بنیان که با ساخت پیست یخ ایران مال در حوزه گردشگری نیز ورود کرده است، در این نمایشگاه گردشگری حضور به هم رساند. و خوشبختانه با استقبال مخاطبین مواجه شد. یکی از مهم ترین اتفاقات این نمایشگاه، بازدید جناب آقای علی اصغر مونسان از غرفه این شرکت بود. رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با حضور در نمایشگاه شهر گردشگر، این نمایشگاه را افتتاح کردند. 

به گفته خبرگزاری ایرنا:.
جمهوری اسلامی ایران با داشتن هنرمندان زیاد، ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی در زمینه تولید آثار صنایع دستی و سنتی دارد. در عرصه بین الملل نیز زمینه صادرات این صنایع در بعد گسترده ای فراهم است. همچنین استقبال از صنایع دستی و سنتی ایران روز به روز در حال گسترش است.

حضور کودکان در غرفه پیشگامان پرنیان
کودکان با پیست هاکی روی یخ کوچکی که در غرفه پیشگامان تجارت قرار گرفته بود، سرگرم می‌شدند

 

ما به عنوان اولین و تنها سازنده پیست یخ در ابعاد استاندارد در ایران پس از اتقلاب، تضمین میکنیم که وجود یک پیست یخ در مجموعه شما، موجب حضور پرشکوه تر مشتریان محلی می‌شود. علاوه بر این، توجه توریست‌ها را نیز جلب کرده که سبب پایداری و تقویت صنعت گردشگری میشود.

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، سازنده پیست یخ ایران مال.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، تا در جریان پروژه ها قرار بگیرید. 

بازدید جمعی از مدیران و کارفرمایان محترم از غرفه شرکت پیشگامان تجارت

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.