نمایشگاه تخصصی توسعه ساختمان CIDEX2018

حضور پیشگامان تجارت پرنیان در نمایشگاه تخصصی توسعه ساختمان CIDEX2018

 



حضور آقای دکتر جلال رسول اف مدیر عامل بانک آینده و معاون مدیر تعاون و رفاه اجتماعی آقای کلانتری در غرفه پیشگامان تجارت پرنیان و توضیحات تکمیلی جناب مهندس ولی زاده در مورد ساخت و تکمیل پروژه  پیست پاتیناژ (پیست یخ) برای اولین بار در ایران در ابعاد استاندارد و مورد قبول کمیته المپیک

غرفه پیشگامان تجارت

این نمایشگاه در تاریخ 11 تا 14 اردیبهشت 1397 ، در بازار بزرگ ایران، ایران مال، برگزار شد. 

نمایشگاه تخصصی CIDEX

 

لازم به ذکر است در این نمایشگاه از کوچک ترین پیست هاکی روی یخ جهان رونمایی شد که در ادامه عکس هایی از این پیست یخی را مشاهده میفرمایید.

کوچکترین پیست هاکی روی یخ جهان
رونمایی از کوچکترین پیست هاکی روی یخ جهان

 

پیشگامان تجارت پرنیان به عنوان سازنده پیست یخ ایران مال که اولین پیست یخ در ابعاد استاندارد در ایران پس از انقلاب است، در این نمایشگاه حضور پر شوری داشت. این شرکت همواره در تلاش بوده است مجری و سازنده فضاهای خاص مبتنی بر برف و یخ باشد. 

کوچک ترین پیست هاکی روی یخ جهان
ساخت کوچکترین پیست هاکی روی یخ جهان توسط پیشگامان تجارت پرنیان

 

شما می‌توانید درباره سایر فعالیت های این شرکت مهندسی بازرگانی در شبکه های اجتماعی اطلاعات بیشتری پیدا کنید. به لینکدین و اینستاگرام ما سر بزنید. همچنین می‌توانید هر روزه از ساعت 9 الی 5 با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس را در پایین همین صفحه خواهید یافت. لازم به ذکر است فعالیت های این شرکت محدود به ساخت پیست یخ نمیشود و جهت اطلاع از سایر شاخه های فعالیت این شرکت سری به صفحه دپارتمان های ما بزنید 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.