مراحل ساخت پیست پاتیناژ ایران مال

مراحل نهایی ساخت پیست پاتیناز ایران مال

پیست پاتیناژ ایران مال 

در این روزهای گرم تابستانی حتی فکر کردن به برف و ورزش‌های برفی هم به انسان، حس خنکی را القا می‌کند. گروه مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با در نظر داشتن نیاز بازار و به کمک پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و با بهره بردن از افراد متخصص و تحصیل کرده در زمینه سرمایش،  پیست یخ ایران مال را احداث کرد. البته ساخت پیست یخ، یا پیست پاتیناژ ایران مال، سه سال به طول انجامید. بنابراین مراحل بسیار زیادی طی شده تا این پیست به شکل کنونی خود برسد. اما شاید برای شما هم جالب باشد که با روش ساخت پیست پاتیناژ ایران مال آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه مختصری به این مراحل داشته باشیم.

مراحل ساخت پیست پاتیناژ یا اسکیت روی یخ

به طور کلی یک پیست اسکیت روی یخ (پاتیناژ) دارای مراحلی همچون زیر سازی سطحی در چندین لایه مختلف از جمله: چندین کیلومتر لوله کشی، عایق بندی، مش بندی، شن ریزی و در نهایت پاشش آب و تشکیل یخ بر اساس استانداردهای بین المللی IIHF می باشد. فیلم مرحله نهایی ساخت پیست پاتیناژ ایران مال را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. 

همچنین برای دیدن ویدیو به شکل کامل و باکیفیت بالاتر، به آپارات ما سر بزنید. 

به طور کلی راه اندازی یک پیست یخ، به چه زیرساخت‌هایی نیاز دارد؟

به طور کلی راه اندازی یک پیست یخ با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی فدراسیون های مربوطه و همچنین حسب نیاز مراکز تجاری به زیرساخت‌های گوناگونی نیازمند است. چرا که برای جذب مخاطب و انجام هرچه دقیق‌تر این پروژه عظیم به دانش قوی مهندسی نیازمندیم. مهندسان سازنده باید هم به علوم پایه‌ای و هم موارد تفصیلی وارد باشند. چرا که ساخت یک سالن سرپوشیده با حداقل ضریب انتقال حرارت، علاوه بر تهیه نقشه های تفضیلی به موارد دیگری نیز نیازمند است. از جمله این موارد می‌توان به مهندسی خرید تجهیزات مورد نیاز و محاسبات مربوطه جهت انتخاب سیستم تبرید اشاره کرد. می‌توانید برای آشنایی با سیستم تبرید به مقاله “مفهوم چرخه تبرید چیست” سر بزنید. 

از جمله سایر مواردی که باید در حین ساخت یک پیست یخ مانند پیست پاتیناژ ایران مال در نظر داشت، تهویه مخصوص پیست‌های یخ، سیستم‌های نور، صوت، اکوستیک و همچنین بهینه سازی انرژی مصرفی کلیه تجهیزات است.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.