نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی

شرکت در نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی برای افراد است که بتوانند با صنایع مختلف، تکنولوژی های روز و ایده های خلاقانه حوزه های کاری مختلف آشنا شوند.
همچنین فرصت بسیار مناسبی برای صنایع و شرکت ها است تا با حضور خود خدمات، دستاوردها و توانمندی هایشان را در سطح وسیعی و در بین تمامی رقبای داخلی و خارجی معرفی کنند.

 

نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی

امسال در تاریخ 19 الی 22 مهرماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. زمان بازدید از آن در ساعت 8 صبح الی 15 بعد از ظهر امکان پذیر است. نمایشگاه تاسیسات در سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا با محدودیت هایی مواجه بود و تنها توانست 250 شرکت صنعتی را پوشش دهد.

 

برگزارکنندگان چه کسانی هستند؟

این نمایشگاه با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد برگزار می شود.

 

چه صنایعی حضور دارند؟

تمامی شرکت های صنعتی در سطح بین المللی و داخلی فعال در صنعت های مرتبط با تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی امکان حضور دارند.

این رویداد فرصت بسیار مناسبی برای صاحبین صنایع، بخصوص صنعت تاسیسات ساختمانی، سرمایشی و گرمایشی است که بتوانند توانمندی ها، خدمات و محصولاتشان را در سطح وسیعی عرضه کنند.

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه صنایع برودتی، پکیج های تبرید و نمایندگی رسمی شرکت کول تک فنلاند سازنده چیلرهای صنعتی صنایع زیربنایی اعم از نفت و گاز و پتروشیمی شما رو به بازدید از این نمایشگاه دعوت می نماید.

 

بیشتر بخوانید:

پکیج های تبرید و سرمایش

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.