نمایشگاه ایران ریتیل شو

نمایشگاه ایران ریتیل

نگاهی به مراکز خرید به بهانه آغاز نمایشگاه ایران ریتیل 

دقت کرده اید مدتی است مراکز خرید از محلی صرفا برای خرید تبدیل شده اند به مکانی برای گذران ساعاتی خوش و تفریح کردن؟ این روزها مراکز خرید علاوه بر کاربرد قدیمی خود، شامل شهربازی، فود کورت های وسیع با حضور کافه و رستوران های نام آشنا، کتاب فروشی، سینما و امکانات رفاهی و تفریحی دیگری می‌شوند. به طوری که ممکن است اصلا متوجه گذر زمان در این مکان ها نشوید.

مراکز خرید و رشد صنعت گردشگری

در حقیقت قصد سازندگان این مال ها و پاساژهای غول پیکر با معماری خیره کننده، همین است! گذر زمان بیشتر در این مکان ها به معنای صرف هزینه بیشتر و سود بالاتر برای صاحبین کسب و کار است. امروزه مراکز خرید قابلیت این را دارند تا به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته شوند. به طور مثال ایران مال واقع شده در بزرگراه خرازی شهر تهران که لقب بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه را دارد، در سال های اخیر، سبب جذب توریست های زیادی شده. این توریست ها خصوصا با دیدن پیست یخ این مجموعه که در طبقه همکف غربی واقع شده، بیش از پیش حیرت زده میشوند.
داستان ساخت پیست یخ ایران مال و چالش های پیش روی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار برای ساخت این پیست استاندارد را میتوانید از طریق این لینک مشاهده کنید.
بنابراین میتوان مال ها (Mall) را یکی از مهم ترین نقاط برای ارز آوری و جذب توریست دانست. کما اینکه برخی کشورهای منطقه همچون ترکیه و امارات در این زمینه بسیار موفق عمل نموده اند. در همین راستا توجه به معماری ساخت این بناها و استفاده از رویکردهای نوین برای ساخت و مدیریت چنین فضاهایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ایران ریتیل شو پاسخی به نیاز صنعت خرده فروشی

چهارمین دوره از نمایشگاه ایران ریتیل شو از تاریخ 2 تا 5 مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود تا تمامی مراکز خرید و مراکز تجاری نام آشنا، قدیمی و جدید یا حتی در حال احداث دور هم جمع شوند. با ما در لینکدین پیشگامان تجارت همراه باشید تا این نمایشگاه را از زاویه دوربین ما مشاهده کنید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.