نشست هم اندیشی راهبردی در سازمان متخصصین و مدیران

نشست هم اندیشی راهبردی در سازمان متخصصین و مدیران

در تصویر شاهد نشست هم اندیشی راهبردی مدیر عامل شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار مهندس ولی‌زاده و جناب آقای دکتر مصدری هستید. جناب مصدری که مدیرعامل این سازمان هستند با جناب ولی زاده، به عنوان همکار رسمی سازمان متخصصین و مدیران نشست دوستانه‌ای داشتند. و در این جلسه درباره مسائل و چشم اندازهای سازمان های عضو انجمن صنفی دانش بنیان گفتگویی انجام دادند. 

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار ارائه دهنده راهکارهای منعطف مالی، به منظور تامین مالی پروژه های زیربنایی کشور است. این امر خصوصا در شرایط فعلی که کشور عزیزمان دچار تحریم ها و محدودیت های مالی بسیاری شده است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. نشست هم اندیشی راهبردی در همین راستا شکل گرفت. 

این شرکت به عنوان اولین و تنها سازنده پیست یخ در ابعاد استاندارد در ایران پس از انقلاب، فعالیت خودش را در راستای ساخت فضاهای خاص مبتنی بر یخ و برف آغاز کرد. و امروز با افتخار بیان می‌داریم که توانایی ساخت فضاهای پیشرفته‌ای مانند اتاق برف، کارتینگ روی یخ و پیست کرلینگ را داراییم. 

می‌توانید جهت اطلاع از تمامی دپارتمان‌ها و شاخه‌ های کاری این شرکت، از طریق شبکه‌ های اجتماعی ما مانند لینکدین و اینستاگرام در ارتباط باشید. و برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالاتی که در بخش وبلاگ گذاشته می شود، سری بزنید. 

 

[gkit id=4]

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.