مزیت‌های پزشکی قرارگیری در سونای برف

اتاق برف

سونای برف یا اتاق برف، مکانی برای آرامش روح و سلامت جسم

اتاق برف که گاهی از آن با نام سونای برف یاد می‌کنند، اغلب یک اتاق با ابعاد کوچک است که در آن از برف واقعی استفاده شده، اما موضوع جالب اینجاست که با قرارگیری در این مکان شما به طرز عجیبی حس سرما نمی‌کنید! بودن در چنین فضایی و تماشا و لمس برف نو و سفید، مزایای پزشکی و روانی بسیاری دارد. اگر مشتاق هستید در زمینه شناخت اتاق برف بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقاله “با اتاق برف آشنا هستید” را مطالعه کرده و سپس چند دقیقه زمان به خواندن مقاله “دیگر کاربردهای اتاق برف” اختصاص دهید تا در این باره اطلاعات کافی را کسب کنید.
با توجه به توانمندی شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در ساخت مکان های ورزشی و تفریحی خاص مبتنی بر برف و یخ، با افتخار اعلام میکنیم توانایی ساخت چنین فضایی که حتی در سطح جهانی نیز کم نظیر است را دارا هستیم. قدرت علمی و عملی این گروه مهندسی بازرگانی با ساخت پیست یخ ایران‌مال که تنها پیست یخ استاندارد در ایران است، اثبات شده است. ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار امیدواریم به زودی در سرتاسر این سرزمین پهناور چنین محیط‌هایی وجود داشته باشد تا به افزایش شادابی و سلامت ملت عزیز ایران بینجامد.

در مقاله امروز با ما همراه باشید تا دلایل بیشتری برای تجربه کردن اتاق برف را با شما مرور کنیم.

سونای برف
                         سونای برف

6 مزیت پزشکی قرارگیری در اتاق برف

1. تقویت سیستم ایمنی بدن
به طور گسترده ای اثبات شده است که قرار گرفتن بدن در معرض دمای متناوب می تواند هم سیستم ایمنی را تقویت کند و هم گردش خون را بهبود بخشد. بنابراین حتی حضور چند دقیقه‌ای شما در مکانی با دمای زیر صفر منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می‌گردد.

2. تسکین درد مزمن
دردهای مزمن بسیار آزاردهنده هستند، اگر درمان‌های گوناگونی را برای کاهش درد امتحان کرده اما پاسخ مدنظرتان را دریافت نکرده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اتاق برف است. چرا که استفاده از برف روی بدن به شکل مکرر و مداوم می‌تواند درد مزمن را در عضلات و مفاصل کاهش دهد.

3. بهبود گردش خون

مزایای بهبود گردش خون بر کسی پوشیده نیست. قطعا همگی میدانیم که ورزش بهترین روش اثبات شده برای دستیابی به این هدف است. با این حال، اتاق برف نیز روش شناخته شده‌ای است که می تواند منجر به ایجاد نتایج مشابهی در بهبود گردش خون شود.
همچنین از مزایای سونای برف میتوان به این مورد اشاره کرد که برای درمان اختلالات گردش خون که بر اثر رگهای واریسی ایجاد شده‌اند، نیز موثر است. بنابراین بدن شما می تواند با انرژی بیشتر، شادابی و نشاط فزاینده ای به فعالیتهای روزمره خود ادامه دهد.

نمونه‌ای از یک سونای برف
            نمونه‌ای از یک سونای برف

4. بازسازی عضلات
بسیاری از ورزشکاران به استفاده از حمام یخ بعد از سونا برای کمک به بهبودی و بازسازی عضلات اشاره می کنند. این نوع درمان همچنین می تواند التهاب را کاهش دهد. سونا و چرخه درمان اتاق برف به همان شیوه با نتایج مشابه عمل می کند.

5. بهبود الگوی خواب
یکی از فواید سلامتی سونای برف که اغلب نادیده گرفته می شود بهبود خواب است. این امر با افزایش سروتونین در مغز حاصل می شود.

6. از بین بردن سلولیت
ماساژ برف در مناطق مستعد سلولیت برای تحریک گردش خون و کمک به از بین بردن سلولیت نیز مثمر ثمر است، همچنین این تجربه طراوت و شادابی منحصر به فردی را ایجاد می نماید.

 

سخن آخر

سونای برف یا اتاق برف را میتوان تکنولوژی جدیدی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح جهانی دانست. مزیت های پزشکی قرارگیری در این فضا را با هم مرور کردیم تا به لزوم وجود چنین فضایی بهتر و بیشتر پی ببریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی از جمله لینکدین و اینستاگرام دنبال کنید. یا همه روزه با متخصصین این مجموعه مهندسی بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.