مجموعه پیشگامان تجارت پرنیان تأمین کننده تجهیزات فنی

مجموعه پیشگامان تجارت پرنیان تأمین کننده تجهیزات فنی

پیشگامان تجارت، تأمین کننده تجهیزات فنی

 

مجموعه پیشگامان تجارت پرنیان تأمین کننده تجهیزات فنی برای پروژه های صنایع زیر بنایی و همچنین تجهیزات نگهداری و حمل گازهای صنعتی در ایران و خاورمیانه می باشد. این تجهیزات فنی شامل انواع گوناگون الکتروموتورها از نوع AC، DC و موتورهای خاص جهت استفاده در صنایع گوناگون است. همچنین ما توانایی واردات کمپرسورهای تبریدی از هر سه نوع موجود در بازار را نیز داریم. جهت اطلاع از شاخه‌های گوناگون فعالیت شرکت مهندسی و بازرگانی پیشگامان تجارت، به لینکدین و اینستاگرام سر بزنید.

این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تامین کننده تجهیزات فنی و ارائه راهکارهای منعطف مالی، افتخار همکاری با سازمان‌های بزرگی را دارد. از جمله شرکت های شاخص نفت و گاز کشور همانند :

پالایش نفت تهران

پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

شرکت ملی صنایع مس ایران 

ذوب آهن اصفهان 

 

قرارگرفتن نام این شرکت مهندسی در وندور لیست مورد تایید سازمان‌ هایی همچون مپنا که تابعه وزارت نیرو هستند، نشانگر حسن انجام کار ماست. علاوه بر موراد ذکر شده ما در ساخت فضاهای خاص مبتنی بر یخ نیز تخصص داریم. از ورزش‌های که امکان انجام آنها در محیط سربسته و روی پیست‌های یخ وجود دارد، میتوان به : پاتیناژ، اسکیت سرعتی، هاکی روی یخ، کرلینگ و … اشاره کرد. 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.