سومین گردهمایی کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان

کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان

گردهمایی سوم کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان

کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان با همکاری اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنایع آلمان راه‌اندازی شده است. تمامی کارآفرینانان، صاحبین کسب و کار، مدیران ارشد و بازرگانانی که کمتر از 40 سال سن دارند، می‌توانند به عضویت این کلوب درآیند. امروز بخشی از رویداد سوم این کلوب را که در روزهای انتهایی تیر ماه 1401 برگزار شد، با هم بررسی خواهیم کرد.

انتخابات کمیته راهبری کلوب بازرگانان جوان AHK

پیش از این هم اخبار مرتبط با همایش ها و گردهمایی های اتاق بازرگانی ایران و آلمان را پوشش داده بودیم، که از طریق این لینک می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در سومین دوره از گردهمایی این کلوب، انتخابات کمیته راهبری تشکیل شد و اعضا طی سه روز رای‌گیری آنلاین، از میان ۱۰ کاندید، سه نفر را برای این کمیته انتخاب کردند.

این رویداد در پلتفرم شهری فیشرآباد شکل گرفت و بیش از 40 نفر از اعضای کلوب در آن شرکت کردند که در این میان، معاونت بازرگانی محترم شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، مهندس کریمی، نیز حضور داشتند.

حضور نماینده پیشگامان تجارت در گردهمایی سوم کلوب
حضور نماینده پیشگامان تجارت در گردهمایی سوم کلوب

 

جهت آگاهی از اخبار و اتفاقات پیرامون پیشگامان تجارت میتوانید ما را در اینستاگرام و لینکدین دنبال کنید.

منبع این خبر سایت رسمی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان بوده که میتوانید از طریق این لینک به آن دسترسی داشته باشید

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.