رویداد کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان

بازرگانان ایران آلمان

کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان

کلوب بازرگانان جوان آلمان ابتکاری است که با همکاری اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنایع آلمان راه‌اندازی شده و در سراسر دنیا، از جمله ایران فعالیت دارد. کارآفرینان، صاحبان مشاغل و مدیران ارشد کمپانی‌هایی که کمتر از 40 سال سن دارند می‌توانند به عضویت این کلوب درآیند.باعث افتخار است که شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار نیز عضو کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان است. در تصویر شاهد حضور جناب آقای محمد کریمی، معاونت بازرگانی پیشگامان تجارت، در کنار جناب آقای شاهین اصغری، از اعضای محترم هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان هستید.

دومین رویداد گردهمایی اعضای این کلوب

در روزهای پایانی آذر 1400 دومین رویداد گردهمایی اعضای کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان به میزبانی اتاق بازرگانی آلمان اتفاق افتاد. در طی این رویداد، که بیش از 30 نفر از اعضا در آن حضور داشتند، کارآفرینان، صاحبین مشاغل و مدیران ارشد، ضمن آشنایی با یکدیگر، به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات گوناگون پرداختند.
خانم داگمار فن بن اشتاین، مدیر عامل اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، در خلال صحبت های خود ابراز امیدواری کرد که اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان بتواند در ایجاد پیوند بین کسب و کارهای پیشروی ایرانی و آلمانی موفق باشد.

از طریق این لینک میتوانید به متن کامل این خبر دسترسی داشته باشید.

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار  سارنده اولین و تنها پیست یخ در ابعاد استاندارد در ایران پس از انقلاب
با لینکدین و اینستاگرام ما در ارتباط باشید، تا در جریان آخرین اخبار پیشگامان تجارت و توسعه پایدار قرار بگیرید.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.