مروری بر روش های تامین مالی پروژه‌ها

تامین مالی پروژه ها

تامین مالی پروژه، دغدغه اصلی کارفرما!

یکی از اصلی ترین دغدغه های شما به عنوان کارفرما یا مجری طرح های بزرگ مانند پروژه های زیربنایی و صنایع بالادستی تامین مالی این پروژه ها است. یکی از مثال هایی که در این زمینه برای اکثر خوانندگان عزیزمان ملموس است، مراکز خرید بزرگی هستند که پس از مدتی، ساخت و سازشان متوقف شده و در حال حاضر عملا کاری روی آنها انجام نمی‌شود. در چنین شرایطی چه کاری میتوان برای تامین مجدد پروژه انجام داد؟ اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.
پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان شرکتی که سال‌ها مشاور مالی پروژه های بزرگی بوده و امکان ایجاد ارتباط با بانک های سطح یک اروپا را داراست، راه حل های مطمئنی را به شما پیشنهاد خواهد داد.

روش های نوین تامین مالی پروژه ها شامل چه مواردی می‌شود؟

میتوان بیان داشت به طور کلی تفاوتی ندارد در کدام فاز از پروژه با مشکل مالی رو به رو شوید، پیش از ساخت یا در میانه؛ در نهایت آنچه اهمیت دارد، یافتن راهکاری مناسب است. اما پیش از اینکه به بررسی روش های نوین تامین مالی پروژه ها بپردازیم، پیشنهاد میکنیم ابتدا با مطالعه مقالات “تامین مالی اعتباری از دیگر خدمات ما” و “آشنایی با یوزانس، فایننس و ری فایننس” آغاز کنید تا با اصطلاحات این شاخه آشنا شوید.
برای تامین مالی پروژه های خود دو راه رو به روی شماست: تامین مالی از طریق کشورهای خارجی و سرمایه گذاری های داخلی

تامین مالی از طریق کشورهای خارجی

این روش، شامل چند شاخه گوناگون از جمله: فایننس، یوزانس، ری فایننس، بیع متقابل، اعتبار خریدار و سرمایه گذاری مستقیم می‌شود که با مراجعه به مقالات پیشین میتوانید درباره این اصطلاحات اطلاعات کاملی کسب نمایید.
اینکه کدام روش برای شما مناسب است، تماما بستگی به ابعاد پروژه و شرایط شما دارد لذا اگر برای تامین مالی اعتباری نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی داشتید می‌توانید همه روزه با شماره‌های درج شده در سایت مجموعه ما، تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما در این زمینه پاسخگوی شما باشند.

تامین مالی به کمک سرمایه گذاری داخلی
در این روش بنا بر شرایط پروژه شما ضوابط خاصی را باید رعایت کرد

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به لینکدین این مجموعه به طور مداوم در جریان پروژه ها و شاخه های فعالیت این شرکت مهندسی بازرگانی قرار بگیرید. همچنین ما در اینستاگرام و آپارات نیز فعال هستیم.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.