دوستداران هاکی روی یخ تحقق رویاهایتان نزدیک است

دوستداران هاکی روی یخ

خبر خوش برای دوستداران هاکی روی یخ 

قرارگیری ایران در اقلیمی گرم و خشک در کنار تغییرات اقلیمی سبب شده ما از تجربه ورزش ها و تفریحات برفی محروم باشیم. دوستداران هاکی روی یخ یا سایر ورزش ها و تفریحیای که امکان انجام آنها تنها در بسترهای برفی و یخی وجود دارد، به دلیل وجود نداشتن پیست مناسبی برای تمرین، سالها از انجام این ورزش ها محروم بوده اند. اما اکنون برای شما خبر خوبی داریم!

تیم قوی و خستگی ناپذیر پیشگامان تجارت در هر شرایط آب و هوایی، گرم و سرد، در روزهای تعطیل، اعیاد و شهادت، روز و شب در تلاش هستند تا پیست یخ ایران مال واقع در بزرگراه خرازی هرچه زودتر افتتاح شود و شما عزیزان را به آرزوی دیرینه خود برساند. 

این پیست در ابعاد استاندارد و مورد تایید کمیته المپیک با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا در حال ساخت بوده و در آن از بهترین تجهیزات و زیرساخت ها استفاده شده. همچنین سیستم نور و صدای این مجموعه در کنار جایگاه زیبای تماشاچیان، سبب شده حتی اگر شما به عنوان یک ورزشکار در پیست حضور نداشته باشید، با نشستن بر روی سکوی تماشاچیان لذت کافی را ببرید. 

امید داریم به زودی در جای جای ایران عزیزمان شاهد ساخت چنین فضاهایی باشیم و تفریحاتی همچون کرلینگ، پاتیناژ، کارتینگ یخی، شهربازی و دهکده برفی و … در لیست تفریحات ما ایرانیان قرار گیرد. لینکدین و اینستاگرام پیشگامان تجارت را دنبال کرده تا از اخبار بیشتری مطلع شوید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.