جایگاه تماشاچیان پیست اسکیت روی یخ ایران مال

 پیست اسکیت روی یخ و جایگاه تماشاچیان

پیست اسکیت روی یخ تهران در ایران مال، بازار بزرگ ایران واقع شده و این روزها میزبان بازدیدکنندگان زیادی است. اکثر افرادی که به قصد خرید و گردش به ایران مال میروند، جذب این پیست یخ میشوند. اغلب بازدیدکنندگان چند دقیقه ای را به تماشای این پیست زیبا اختصاص می‌دهند. با توجه به اینکه پیست هاکی روی یخ ایران مال تنها پیست یخ استاندارد در سراسر خاورمیانه است، علاوه بر جذب مخاطبین ایرانی برای توریستها و گردشگران خارجی نیز جاذبه بی همتایی محسوب می‌شود.

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، تنها سازنده پیست یخ استاندارد در ایران

ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، در پروسه ساخت پیست یخ ایران مال، جایگاه تماشاچیان مناسبی با ظرفیت بالا را در اطراف پیست یخ تعبیه کردیم. تا تماشاچیان عزیز بتوانند از محل مناسبی، بیننده رخدادهای ورزشی برگزار شده در این محل باشند. شرکت مهندسی و دانش بنیان پیشگامان تجارت و توسعه پایدار خود را آماده ساخت پیست های مشابه در سراسر کشور عزیزمان می‌داند. اگر قصد احداث جاذبه گردشگری ورزشی را دارید، که کسب و کار شما را دگرگون کند، با مشاورین متخصص ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب فرمایید. همچنین اگر به مبحث پیست یخ و پاتنیاژ علاقه مند هستید، پیشنهاد میکنیم ما را در اینستاگرام و لینکدین دنبال کنید. 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.