دلتون برای برف بازی تنگ شده

برف بازی در هر زمانی از سال امکان پذیره

دلتنگی برای برف بازی

میدونیم این روزها آلودگی و تغییرات آب و هوایی در سرتاسر جهان و خصوصا ایران باعث شده شانس تجربه زمستون های سرد و پر از بارش برف رو نداشته باشید. برف بازی یکی از تفریحات هیجان انگیز فصل سرماست که ما مدتی میشه از اون محرومیم. در چنین شرایطی ترکیب تکنولوژی، علم و توان نیروهای غیور ایرانی سبب شده شانس قرارگیری در محیط های سرد و برفی رو در هر فصلی از سال داشته باشیم! اگر مشتاق شدید بدونید این امر چطور ممکنه، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

برف بازی و ساخت آدم برفی
برف بازی و ساخت آدم برفی یک تفریح هیجان انگیز که سن و سال نمی‌شناسه!

 

برف بازی دیگر محدود به زمستان نیست!

ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با افتخار اعلام می‌کنیم، قادر به ساخت بیست یخ و هر تفریحی بر مبنای برف و یخ، در ابعاد گوناگون و در هر آب و هوایی هستیم. این موضوع خصوصا برای مناطقی که آب و هوای گرم و خشک دارند، مانند مناطق جنوبی کشور، یک نعمت محسوب میشه! تصور کنید همواره در هر فصلی از سال به برف و سرما و یخ دسترسی دارید و می‌تونید از ورزش ها و تفریحات مبتنی بر برف و یخ کمال بهره رو ببرید. از جمله ورزش هایی که امکان انجام اونها روی پیست یخ وجود داره، میشه به کرلینگ، کارتینگ یخی، هاکی روی یخ، اسکیت سرعت، پاتیناژ یا اسکیت نمایشی و … اشاره کرد. تفریحات یخ و برف محدود به ورزش ها نمیشه و شما میتونید امکان ساخت یه دهکده برفی یا شهربازی برفی رو داشته باشید! 

در حال حاضر پیست یخ ایران مال که در بزرگراه خرازی تهران واقع شده، تنها پیست یخ استاندارد در ایران محسوب میشه، اما ما امیدواریم به زودی در تک تک شهرهای کشور عزیزمون چنین محیطی ایجاد کنیم و نشاط و رنگ و بوی تازه ای به حال و هوای هر منطقه بدیم.

 

ارتباط نزدیک تر با ما 

شما از طریق شبکه های اجتماعی ما مثل لینکدین، اینستاگرام و آپارات میتونید با سایر فعالیت های پیشگامان تجارت و توسعه پایدار بیشتر آشنا بشید و ارتباط نزدیک تری با ما تجربه کنید! همچنین اگر درباره ساخت پیست یخ سوالی داشتید، میتونید همه روزه از ساعت 9 الی 17 با مشاوین مجرب ما تماس بگیرید تا پاسخگوی شما باشند!

 

ن

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.