حضور مدیرعامل شرکت Ice Business در نمایشگاه سرگرمی و اوقات فراغت دوبی

آیس بیزینس

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار نماینده رسمی شرکت Ice Business آلمان

 

شرکت آیس بیزینس آلمان در رابطه با ساخت پیست های یخ از نوع ثابت و موقت، همواره پیشگام بوده است. و ما خرسندیم که اعلام داریم با افتخار نماینده این شرکت شناخته شده، در ایران هستیم. پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان اولین سازنده پیست یخ در ابعاد استاندارد و مورد قبول کمیته المپیک، آمادگی خود را جهت ساخت انواع فضاهای خاص اعلام می‌دارد. از جمله ورزش های هیجان انگیزی که امکان انجام آنها روی پیست یخ وجود دارد، میتوان به کرلینگ، اسکیت نمایشی، پاتیناژ، اسکیت سرعتی، هاکی روی یخ و … اشاره کرد.

 

حضور آیس بیزینس در نمایشگاه فراغت 2018

 

نمایشگاه سرگرمی و اوقات فراغت دبی leisure show که در سپتامبر 2018 برگزار شد، با استقبال ویژه بازدیدکنندگان مواجه شد. مدیرعامل شرکت آیس بیزینس نیز در این نمایشگاه که در مرکز تجارت بین المللی دبی برگزار شده بود، شرکت داشت. تصویری که در بالا مشاهده فرمودید از همین نمایشگاه گرفته شده است.

جهت اطلاع از سایر فعالیت های این شرکت مهندسی و بازرگانی، به لینکدین و اینستاگرام ما سر بزنید. همچنین مشاورین مجرب ما همه روزه از ساعت 9 الی 5 پاسخگوی سوالات شما خواهند بود، کافی است با شماره‌های درج شده در پایین سایت تماس حاصل فرمایید. 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.