حضور ریاست محترم فدراسیون اسکیت در پیست یخ (پاتیناژ) ایرانمال

پیست پاتیناژ ایرانمال

پیست هاکی روی یخ ایرانمال، می‌تواند کاربری پیست پاتیناژ هم داشته باشد 

شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار سازنده پیست هاکی روی یخ ایرانمال است. این شرکت با ساخت این پیست که می‌تواند با کاربری پیست پاتیناژ نیز مورد استفاده قرار گیرد. زیرساخت مناسبی برای ورزشکاران ورزش‌های زمستانی اعم از پاتیناژ، کرلینگ و هاکی روی یخ ایجاد کرده است. با توجه به اینکه پس از انقلاب هیچ پیست پاتیناژ یا هاکی استانداردی در استان‌های مختلف ایران ساخته نشده بود. بنابراین فرصتی برای به دست آوردن تجربه‌های هیجان انگیز انجام ورزش‌های برفی از جمله پاتیناژ و ورزش کرلینگ وجود نداشت. کرلینگ از جمله ورزش‌های هیجان انگیز برفی است که در ایران کمتر شناخته شده. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازی هیجان انگیز کرلینگ به پست آشنایی با ورزش کرلینگ مراجعه فرمایید. 

دیدار رییس فدراسیون اسکیت از پیست هاکی روی یخ ایرانمال 

پیست هاکی روی یخ ایرانمال که اولین پیست استاندارد ایران پس از انقلاب در ابعاد المپیک است. امیدی تازه برای اسکیت بازان در رشته‌های مختلف ایجاد کرده. به همین سبب توانستیم افتخار دیدار با نایب رییس کنفدراسیون اسکیت آسیا و رییس فدراسیون اسکیت را در این پیست زیبا داشته باشیم. جناب آقای محمدرضایی پس از مراجعه به پیست پاتیناژ و هاکی روی یخ بازار بزرگ ایران، با مدیرعامل مجموعه مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، جناب آقای ولی زاده، دیداری داشتند. تصویر این ملاقات را در ادامه مشاهده می‌فرمایید. این دیدار در حاشیه تمرین تیم ملی هاکی جوانان و تیم ملی هاکی روی یخ بزرگسالان اتفاق افتاد.

امید است که با اضافه شدن پیست هاکی روی یخ ایرانمال به زیرساخت های ورزشی کشور عزیزمان، امکانات بیشتری برای ورزشکاران این رشته مهیا شود و ما شاهد درخشش و موفقیت‌های روزافزون این عزیزان باشیم. همچنین باتوجه به اینکه، این پیست زیبا و استاندارد امکان دارد به عنوان پیست اسکیت روی یخ یا پاتنیاژ نیز مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور پاتیناژ کارهای حرفه‌ای نیز در صحنه ورزش ایران باشیم.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.