حضور بازرسان شركت پتروشيمی شازند در فرآيند ساخت سيلندرهای اتيلن اكسايد

بازرسان شرکت پتروشیمی شازند هفته گذشته برای نظارت و بررسی فرایند ساخت سیلندرهای اتیلن اکساید در محل حضور پیدا کردند.

فرآیند ساخت سیلندرهای اتیلن اکساید

اتیلن اکساید یک گاز سمی، فرار و بی بو است. این ترکیب آلی به عنوان یک عنصر استریل کننده در صنعت پزشکی کاربرد دارد. C2H4O که با نام اکسیران نیز شناخته می‌شود، قابلیت آتش گیری بالایی دارد. این امر سبب شده، وجود سیلندرهای نگهداری که کمترین درصد خطا را در حین عملیات استریلیزاسیون داشته باشند، بیش از پیش نمود پیدا کند.

سیلندرهای اتیلن اکساید تا حدود سال 90 به کشور وارد می‌شدند. پس از اعمال تحریم‌ها، امر واردات با محدودیت مواجه شد و ورود کپسول های نگهداری گاز اتیلن اکساید متوقف شد. در چنین شرایطی، تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف، مانند کیسه‌های خونی یا سرنگ‌های انسولین با مشکل مواجه گشت. همین امر سبب شد، متخصصان شرکت دانش بنیان پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به فکر ساخت نمونه داخلی بیفتند. خوشبختانه با یاری خدا و تلاش بی وقفه نیروهای متخصص و زحمتکش مجموعه، این مهم میسر شد. 

حضور بازرسان شرکت پتروشیمی شازند به عنوان متولی ساخت کپسول های نگهداری گاز اتیلن اکساید

تصویری که در ابتدای متن مشاهده فرمودید، در جریان حضور بازرسان شرکت پتروشیمی شازند در حین ساخت این سیلندرهای نگهداری گرفته شده است. شرکت پتروشیمی شازند به عنوان کارفرمای اصلی و متولی ارائه کننده گاز اتیلن اکساید برای مصارف پزشکی و داخلی در این پروژه حضور داشته است. از جمله دیگر شرکت‌های محترمی که افتخار همکاری با آنها را داشته‌ایم، می‌توان به عناوین زیر اشاره داشت:

همچنین در تصویر زیر شاهد حضور نمایندگان شرکت آریا اس جی اس و شرکت پتروشیمی شازند هستید. در این تصویر متخصصان مشغول انجام تست های هیدرواستاتیک به منظور اطمینان از کیفیت سیلندرها می‌باشند. 

بازرسی از سیلندرهای اتیلن اکساید
بازرسی از سیلندرهای اتیلن اکساید

 

بازرسی نهایی از سیلندرهای گاز اتیلن اکساید
بازرسی نهایی شرکت پتروشیمی شازند و آریا اس جی اس

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.