جلسه هم اندیشی مدیران و شرکای تجاری پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

جلسه هم اندیشی

جلسه هم اندیشی مدیران و شرکای تجاری پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

 

طی جلسه ای که در کشور ایتالیا و با حضور نماینده شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار و شرکای تجاری این شرکت مهندسی بازرگانی برگزار شد، پیرامون روش های نوین و تکنولوژی های جدید در رابطه با بهینه سازی و راه اندازی ورزش ها و سرگرمی های مبتنی بر برف و یخ، صحبت‌هایی صورت گرفت. رزومه درخشان ساخت پیست یخ ایران مال توسط این شرکت، در کنار تجربه ساخت پیست یخ متحرک و ثابت توسط همکاران و شرکای تجاری این مجموعه سبب شد، جلسه هم اندیشی مذکور بسیار مثمر ثمر واقع شود.

از دیگر اتفاقات موثری که طی این جلسه هم اندیشی انجام شد، رونمایی از تجهیزات و دستگاه های جدید همانند ماشین های برف ساز، snow makeup و … بود. این تجهیزات و دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا آماده یاری دادن به شما عزیزان در جهت ساخت فضاهای خاص مبتنی بر برف و یخ هستند. ptpgroup را در اینستاگرام و لینکدین دنبال کرده تا با ما و شاخه‌های فعالیت‌مان بیشتر آشنا شوید. 

همچنین شما عزیزان با سر زدن به کانال آپارات این مجموعه شاهد ویدیوهایی از مراحل ساخت پیست یخ ایران مال خواهید بود. این پیست واقع در بزرگراه خرازی، اولین و تنها پیست یخ استاندارد در ایران پس از انقلاب محسوب می‌شود.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.