جلسه بحث و بررسی بخشنامه جبران نوسانات ارز برای پیمانکاران

جلسه بحث و بررسی بخشنامه جبران نوسانات ارز برای پیمانکاران

بررسی بخشنامه جبران نوسانات ارز برای پیمانکاران در شورای گفت و گو اتاق بازرگانی

 

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران به منظور ایجاد ارتباطی بدون واسطه بین حاکمیت و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی و تعاونی کشور، شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان تهران را ایجاد کرد. این شورا به عنوان یک نهاد قانونی و فراقوه ای شروع به فعالیت نموده است. قابل ذکر است که جناب مهندس ولی زاده، مدیر عامل محترم شرکت مهندسی بازرگانی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، در پنجاه و سومین جلسه این شورا که در تاریخ 26 بهمن 1397 تشکیل گشت، حضور به هم رسانده و در کنار اعضای این شورا به گفتگو و بحث و تبادل نظر درباره بخشنامه جبران نوسانات ارز برای پیمانکاران پرداختند. 

از جمله افرادی که در این جلسه حضور داشتند میتوان به جناب آقای مهندس حاجی پور معاونت کسب و کار اتاق تهران، جناب آقای دکتر عبدیان، سرکار خانم مهندس نوائی، دبیر محترم اتحادیه حفاران غیر نفتی، جناب آقای دکتر اسماعیلی، رئیس کل دادگستری محترم استان تهران و نیز نمایندگانی از تشکلها و سندیکاهای شرکت‌های پیمانکاری اشاره کرد.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با فعالیت های بازرگانی این شرکت، به خواندن این مقاله بپردازید و با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین و اینستاگرام با تمامی شاخه های فعالیت ما آشنا شوید. 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.