تولید آب آشامیدنی در کویر!

تولید آب آشامیدنی با استفاده از شبکه توری

تولید آب آشامیدنی با روش های نوین

پیش از این در مقالات دیگر به مسئله اهمیت آب و بحران جدی کمبود آب پرداخته ایم. یکی از حوزه های کاری ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، تهیه پکیج های فیلتراسیون است. توسعه روزانه روش های فیلتراسیون سبب می‌شود، ما و سایر فعالین این حوزه، همواره دانش خود را به‌روز رسانی کنیم تا با ترندهای جهانی هم‌راستا باشیم. به همین سبب در پست امروز به سراغ معرفی یکی از جدیدترین روش های تولید آب آشامیدنی رفته ایم که ویدیوی آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

جمع آوری آب در کویر

مراکش در یکی از گرم و خشک ترین نقاط کره زمین واقع شده، بنابراین طبیعی است که بحران آب در این کشور بسیار شدید احساس شود. احتمالا دید شما هم نسبت به این کشور صحراهای داغ و شن های روان است و تعجب میکنید اگر بدانید پیشرفت علم در کنار ساختار مهندسی سبب شده، در این منطقه تنها با کمک نیروی طبیعت بتوان آب آشامیدنی سالم تولید کرد.
ویدیویی که بخش بالایی مشاهده فرمودید، با عنوان ” به دست آوردن آب از مه” به تازگی در شبکه های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد محدودیت مکانی ممکن است منجر به بروز خلاقیت در بهترین حالت ممکن شود.

این شبکه های توریف آب آشامیدنی را تولید می‌کنند
این شبکه های توری، آب آشامیدنی را تولید می‌کنند

 

با ما در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین و اینستاگرام همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره فیلتراسیون، پکیج های تبریدی و سایر شاخه های فعالیت این گروه مهندسی بازرگانی به دست آورید. طی هفته های آینده پست های بیشتری درباره روش های نوین تولید آب قابل شرب از ما خواهید دید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.