تست ماسه پیست یخ ایرانمال

مراحل ماسه ریزی پیست یخ ایران مال

تست ماسه، از آخرین مراحل ساخت پیست یخ ایرانمال

خوشحالیم که زحمات چندین ساله و تلاش‌های شبانه روزی تیم سازنده پیست یخ ایرانمال در حال به ثمر نشستن هستند. تست ماسه از مراحل نهایی ساخت پیست یخ است که در این مرحله تراکم سنجی ماسه پیست انجام می‌پذیرد. این امر به منظور اطمینان پیدا کردن از وجود زیرساخت مناسب برای انجام مراحل بعدی، صورت می‌پذیرد.

تست ماسه چیست؟

همانطور که پیش از این در پست مراحل ساخت پیست پاتنیاژ ایران مال به اختصار اشاره کردیم، ساخت یک پیست یخ منوط به گذراندن مراحل گوناگونی است. آخرین مرحله در این پروسه، پاشش آب به منظور یخ بستن سطح است. اما پیش از اینکه به پاشش آب برسیم، نیاز است اطمینان پیدا کنیم سطح ما استانداردهای لازم برای انجام بازی‌ها و ورزش‌های مبتنی بر یخ را دارد. یکی از همین مراحل پاشش ماسه و تست نهایی ماسه است. جالب است بدانید که ماسه استفاده شده برای این منظور، باید ابعاد خاصی داشته باشد. نیاز است که ماسه مورد مصرف در دسته بندی سایز استاندارد قرار بگیرد. پس از اینکه از کیفیت ماسه مصرفی اطمینان حاصل شد، تیم مهندسی بررسی می‌کنند که آیا تراکم ماسه در محدوده مشخصی قرار دارد و منطبق بر استانداردهای جهانی مهندسی می‌باشد یا خیر؟ تصویر این مرحله را در بالای متن مشاهده کردید.

ساخت اولین پیست استاندارد یخ در ایران به دست پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

دقت به جزییاتی این چنین و بهره بردن از دانش مهندسی روز دنیا سبب شد بتوانیم اولین پیست یخ در ابعاد استاندارد را در ایران پس از نیم قرن بهره برداری کرده و با افتخار اعلام کنیم که آمادگی ساخت موارد مشابه را در ابعاد مختلف و با توجه به شرایط موجود داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. همچنین مشاورین متخصص مجموعه همه روزه از ساعت 9 الی 5 پاسخگوی سوالات احتمالی شما عزیزان هستند. شماره های تلفن مجموعه در بخش ارتباط با ما، و همچنین در پایین همین صفحه موجود هستند. 

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.